Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام فدیعمی گفت: مدرسه مجازی آموزش قرآن کریم با هدف بهبود وضعیت آموزش قرآن در فضای مجازی در خوزستان راه‌اندازی می‌‌شود.

«حجت‌الاسلام علی فدیعمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا دوره‌های دارالقرآن‌های سراسر خوزستان یا تعطیل است و یا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: از جمله برنامه‌هایی که برای بهبود وضعیت آموزش قرآن در فضای مجازی در حال پیگیری هستیم راه‌اندازی مدرسه مجازی آموزش قرآن کریم است که تاکنون مقدمات اولیه راه‌اندازی این مدرسه مجازی آماده شده است.

 

وی با بیان اینکه در مرحله اول این مدرسه مجازی جلساتی با  تدریس جاسم حسینی‌زاده در حال آماده‌سازی است اضافه کرد: این مدرسه با همکاری موسسه تبیان انجام خواهد پذیرفت، پس از اتمام مراحل اولیه درگاهی در فضای گوگل ایجاد شده و علاقه‌مندان می‌توانند در این مدرسه آموزشی به صورت رایگان حضور پیدا کنند.

 

حجت‌الاسلام فدیعمی در خصوص سرفصل‌های این مدرسه عنوان کرد: در اولین دوره آموزش مجازی قرآن کریم سعی شده بسیاری از موضوعات مرتبط با قرآن طراحی و آموزش داده شوند، این سرفصل‌ها شامل حفظ موضوعی قرآن کریم، سبک زندگی اسلامی، اصول تربیتی و ... هستند.

 

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان پس از شرکت در این دوره مجازی به صورت آنلاین آزمون خواهند داد و پس از قبولی گواهیانامه موقت برای آنها صادر می‌شود و پس از شرکت در آزمون شفاهی این اداره کل گواهینامه معتبر برای آنها صادر خواهد شد.

 

رئیس دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: تولید محتوای این مدرسه مجازی با همکاری دانشگاه امیرالمومنین (ع) انجام می‌گیرد.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: حفظ قرآن کریم مدرسه مجازی آموزش قرآن قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت:

به مناسبت گرامیداشت روز ملی نان و گندم (۳۱ فروردین) کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان راه اندازی شد. 

امید جهان نژادیان افزود: این کانون با هدف ارتفای دانش و توانمندی‌های مربوط با صنعت غله و نان و آموزش متخصصان و انتقال فناوری‌های نوین در این بخش ایجاد شده است. 

وی ادامه داد: همچنین در این مراسم تفاهمنامه همکاری میان ادارات کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان، فنی و حرفه‌ای و پارک علم و فناوری خوزستان در جهت آموزش و ارتقای صنعت غله و نان استان به امضا رسید.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان+فیلم
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در خوزستان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور