Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از اروند: اسماعیل زمانی در همایش نقش عشایر در دفاع مقدس گفت: مجموع درآمد منطقه آزاد اروند در هفت سال گذشته ۳۰ هزار میلیارد ریال بوده که ۷۰ درصد این درآمد صرف اجرای طرح‌های عمرانی توسعه زیرساخت های سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: برای احداث زیرساخت در بخش آب و فاضلاب به دلیل شرایط جغرافیایی و نداشتن شیب، بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که این مبلغ در توان سازمان منطقه آزاد اروند نیست لذا دولت باید در این زمینه توجه ویژه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت: در حوزه خدمات شهری و از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد اروند شش هزار میلیارد ریال به شهرداری های آبادان و خرمشهر تزریق شده است.

وی افزود: دولت برای ایجاد زیرساخت ها در آبادان و خرمشهر باید در تامین منابع مالی کمک کند زیرا با این درآمد نمی توانیم پروژه های بزرگی مانند ساحل سازی ها و زیرساخت های شهری را اجرایی کنیم.

زمانی تصریح کرد: در منطقه آزاد اروند حدود ۵۰ کیلومتر ساحل رودخانه ای وجود دارد که نیاز به ساماندهی دارد و برای آن نیاز به منابع مالی داریم، ما توانسته ایم در چند سال گذشته و با اعتبار سه هزار میلیارد ریال روستاهای تحت پوشش خود را ساماندهی کنیم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در حوزه درمانی نیز هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بیمارستان ها و مراکز درمانی اختصاص داده شد، در حوزه آموزش و پرورش و ساخت مدارس نیز تا کنون ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان منطقه آزاد اروند اختصاص داده شد.

زمانی بیان کرد: کل درآمد ۱۵ سال سازمان منطقه آزاد اروند به ۲۰ درصد درآمد یک سال کارخانه فولاد خوزستان است، این کارخانه سال گذشته ۱۲۰ هزار میلیارد ریال درآمد داشت در صورتی که مجموع درآمد سازمان منطقه آزاد اروند در ۱۵ سال اخیر ۳۰ هزار میلیارد ریال بود که قابل مقایسه نیست.

48

کد خبر 1437083

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد سازمان منطقه آزاد اروند هزار میلیارد ریال زیرساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج گیری گرما در اروند

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۷ درجه را نشان می‌دهد که چهار درجه بیشتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۳۶ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر پنج متر بر ثانیه و ۱۸ کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • اوج گیری گرما در اروند
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش