Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان بعد از ظهر امروز در محل فدراسیون کشتی حضور یافت. خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، ژاله فرامرزیان معاون معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان بعد از ظهر امروز در محل فدراسیون کشتی حضور یافت. وی ابتدا به همراه رییس فدراسیون از خانه کشتی شهید ابراهیم هادی که به تازگی مورد بازسازی و نوسازی کامل قرار گرفته، بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر ورزش در ادامه در جلسه‌ای با علیرضا دبیر حضور یافت و در مورد مسائل مختلف از جمله مشکلات ورزش اول کشور بحث و تبادل نظر کرد.

رییس فدراسیون کشتی در این جلسه به اشاره به اینکه کشتی پرافتخارترین ورزش کشور در میادین بین‌المللی از جمله المپیک محسوب می‌شود، تأکید کرد: باید به ورزش ملی کشور که ریشه در فرهنگ، سنت و مذهب ما دارد نگاه ویژه‌ای شود و حمایت‌های لازم و موثر در سال المپیک از این رشته ورزشی انجام پذیرد.

بیشتر بخوانید: کشتی، قربانی کارشکنی و تسویه حساب شخصی معاون وزیر

انتهای پیام/

 

برچسب ها: فدراسیون کشتی علیرضا دبیر ژاله فرامرزیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی کشتی فدراسیون کشتی علیرضا دبیر ژاله فرامرزیان فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پس از آنکه در بدو ورود به لاهور مورد استقبال سروزیر ایالت پنجاب در فرودگاه بین المللی این شهر قرار گرفت، در اولین برنامه کاری خود در آرامگاه اقبال لاهوری حضور یافت.

گروهی از نیرو‌های مسلح پاکستان در بدو ورور رئیس جمهور کشورمان رژه رفته و از مهمان عالی خود استقبال کردند.

حجت الاسلام رئیسی با قرائت فاتحه در آرامگاه اقبال لاهوری، در جریان قدمت اماکن تاریخی این منطقه قرار گرفت. رئیس جمهور کشورمان همچنین دفتریادبود این مکان تاریخی را امضا کرد.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

مولانا عبدالخبیر آزاد امام جمعه مسجد تاریخی پادشاهی و رئیس کمیته استهلال پاکستان نیز در حاشیه این مراسم به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمد و طرفین پیرامون موضوعات فرهنگی و شخصیت اقبال به عنوان میراث مشترک ایران و پاکستان، تبادل نظر کردند.

رییس جمهوری ایران قرار است در نشستی در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور حضور یابد.

وی همچنین قرار است با بلیغ الرحمان حکمران این ایالت دیدار کند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح دیروز (دوشنبه) به دعوت طرف پاکستانی برای سفر ۳ روزه رسمی وارد اسلام‌آباد پایتخت این کشور شد.

رئیسی با اعضای هیات همراه با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود،  محمد شهباز شریف نخست وزیر و همچنین فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری+ فیلم
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • ماجرای کشتی ابراهیم هادی با قهرمان جهان | هدایت گنده لات‌ها به هیئت و زورخانه
  • ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی شد
  • سخنگوی جدید فدراسیون کشتی معرفی شد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس