Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

«مارک وول‌هاوس» مشاور ارشد دولت بریتانیا امروز (یکشنبه) نسبت به آغاز احتمالی موج سوم کرونا در کشورش هشدار داد. 

به نوشته وبگاه شبکه خبر‌ی «راشا تودی»، وول‌هاوس در مصاحبه‌ با شبکه خبری «بی‌بی‌سی» با اعلام این خبر گفت محدودیت‌های کرونایی دولت نباید به عنوان راه‌حل بلند مدت برای حل این بحران در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در این خصوص گفت: «تمام محدودیت‌هایی که تاکنون اعمال شده‌اند تنها این مشکل را به تعویق انداختند... این محدودیت‌ها مشکل را در بلند مدت حل نمی‌کنند و این ویروس را از بین نمی‌برند.» 

مشاور ارشد دولت «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر انگلیس همچنین خواست انتظارات درباره تولید واکسن واقع‌بین‌تر باشد. 

وی در این باره نیز گفت حتی اگر یک واکسن کرونا در شش ماه آینده تولید شود، احتمالاً برای استفاده عموم در یک سطح واقعی آماده نخواهد بود.  

اظهارات وول‌هاوس در حالی مطرح شده که دولت انگلیس محدودیت‌های جدیدی را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور اعمال کرده و دلیل این کار را افزایش بیماران بستری شده مبتلا به کرونا عنوان کرده است. 

از بیست و هشتم سپتامبر، در صورتی که هر کدام از مردم انگلیس تست مثبت کرونا داشته باشند و یا به افراد مبتلا نزدیک شوند، مجبور به تحمل دوران قرنطینه خواهند بود، در غیر این صورت جریمه خواهند شد.  

بوریس جانسون پیشتر نیز چندین سیاست دیگر برای مقابله با ویرس کرونا را اتخاذ کرده بود؛ از جمله اینکه گردهمایی‌های اجتماعی را به ۶ نفر محدود ساخت و مدت زمان باز‌گشایی مراکز عمومی و رستوران‌ها را کاهش داد.

این در حالی است که روز گذشته هزاران نفر از مردم انگلیس در اعتراض به این محدودیت‌ها در شهر لندن تجمع کردند و پلیس نیز به طرز خشونت‌آمیزی با این معترضان برخورد کرد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ویژه هنرمندان انگلیسی برای دکلان رایس؛ جشنی که تا ساعت چهار صبح طول کشید

دکلان رایس در داخل و خارج از زمین شخصیت محبوبی محسوب می‌شود. 

طرفداری | شب گذشته دکلان رایس در پنجاهمین بازی خود برای تیم ملی انگلیس، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست. ستاره آرسنال که فصل بسیار خوبی را سپری می‌کند، پس از 19 سال به عنوان عضوی از این باشگاه به عنوان کاپیتان سه‌شیرها به میدان رفت. 

به گزارش دیلی میل؛ با شب درخشان هافبک آرسنال در تیم ملی انگلیس، جیمز کوردون و هری استایلز مهمانی مفصلی را برای او ترتیب دادند. محل برگزاری این جشن، کلوب شبانه‌ی لوکس چیلترن فایرهاوس بود. این جشن تا ساعت ۴ صبح به طول انجامید و بازیکنانی همچون جوردن هندرسون، جود بلینگام و جیمز مدیسون نیز در آن حضور داشتند. هری استایلز که علاقه‌ای به دیده شدن توسط دوربین‌ها نداشت، با یک ماشین در انتظار آنجا را ترک کرد. بلینگام، مدیسون و دیگر بازیکنان نیز پس از ساعتی خوشگذرانی، راهی خانه شدند. کوردون و استایلز که به ترتیب هوادار وست‌هم و منچستریونایتد محسوب می‌شوند، دوستی نزدیکی با ستاره آرسنال دارند.  

علاوه بر این جشن باشکوه، فرانک لمپارد پیش از بازی با بلژیک، با همکاری شرکت آدیداس، کفش ورزشی مخصوص با طرحی منحصر به فرد به رایس هدیه داد. این کفش با الهام از رنگ‌های تیم ملی انگلیس (قرمز، سفید و آبی) طراحی شده و بر روی آن پیامی به مناسبت پنجاهمین بازی ملی رایس حک شده است. پرچم انگلیس نیز در این طراحی سفارشی گنجانده شده است. لمپارد در زمان اهدای کفش به رایس، با او صحبت کوتاهی کرد و این موفقیت را به او تبریک گفت. لمپارد بیان کرد:

دکلان نباید این دستاورد را دست‌کم بگیرد. رویای هر کودکی که فوتبال بازی می‌کند، پوشیدن پیراهن تیم ملی است. بنابراین رسیدن به پنجاهمین بازی ملی، اتفاقی بسیار ویژه است.

حضور دکلان رایس در جشن 

 

جیمز کوردن هری استایلز به سرعت از دوربین‌ها عبور کرد جیمز مدیسون و جود بلینگام، دوستان نزدیک دکلان رایس 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • دروازه‌بان انگلیسی یورو ۲۰۲۴ را از دست داد
  • جشن ویژه هنرمندان انگلیسی برای دکلان رایس؛ جشنی که تا ساعت چهار صبح طول کشید
  • تجاوز جدید آمریکایی-انگلیسی به یمن
  • حمله جنگنده‌های آ‌مریکایی و انگلیسی به شمال غرب یمن
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • انگلیس بازدارندگی هسته ای را تقویت می کند
  • مقام نظامی انگلیسی: ما فقط برای ۱۰ روز مهمات داریم
  • تحریم‌ های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین
  • اسطوره انگلیسی خواهان حذف بازی‌های ملی اش از تاریخ شد