Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@03:34:31 GMT

دریای مازندران امسال39قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۰۰۲۲

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران به اتمام اجرای طرح سالمسازی دریا در نوار ساحلی اشاره کرد و گفت: دریای استان امسال ۳۹ غریق داشته است. ناطقان: نقی کریمیان با اشاره به اتمام طرح‌های سالمسازی دریا در نوار ساحلی استان گفت: از اول خردادماه تا پایان طرح‌های سالمسازی دریا در روز چهارم مهرماه ۳۹ نفر از هموطنان در آب‌های ساحلی و دریای استان جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به کاهش شمار غریق نسبت به سال‌های قبل در استان، شمار ناجیان غریق فعال در طرح‌های سالمسازی دریا را هزار نفر برشمرد و گفت: بیشترین شمار غریق نیز مربوط به شهرهای غربی استان از جمله محمودآباد، چالوس و شهرستان بابلسر در حوزه مرکزی بوده است.

کریمیان شمار افراد نجات یافته از غرق شدگی را در آب‌های استان ۵۷۰ نفر ذکر کرد و درباره مطالبات ناجیان غریق نیز گفت: هنوز مطالبات دو ماه پرداخت نشده است.

امسال ۱۰۵ طرح سالمسازی دریا در نوار ساحلی استان فعال بوده است. منبع: مهر برچسب ها: دریای مازندران ، قربانی ، غرق شدن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دریای مازندران قربانی غرق شدن سالمسازی دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره انسانی مازندرانی‌ها در سواحل دریا

زنجیره انسانی  مازندرانی‌ها در سواحل دریا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مردم مازندران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در ۱۴ نقطه از طول سواحل دریای خزر با تشکیل زنجیره انسانی، عملیات بزرگ موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی را غرورآفرین خواندند و بار دیگر حمایت خود را از اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

قشر‌های مختلف مردم استان مازندران شامل زنان و مردان، دانش آموزان و دانشجویان، روحانیون و مسوولان و پیر و جوان با در دست دادن یکدیگر و شکل گیری زنجیره انسانی علاوه بر این که وحدت و حمایت خود را از رهیر معظم انقلاب اعلام کردند، گفتند: امروز عزت، اعتبار و اقتدار ملت ایران در جهان به همه ثابت شده است و این اقتدار را مدیون خون شهدا و جوانان با فکرمان که توانستند توان موشکی و پهپادی کشور را تا این حد بالا ببرند، هستیم.

شماری از مردم مازندران عملیات وعده صادق را بازدارنده مقابل هر گونه هجمه نظامی علیه کشور عنوان کردند و بیان داشتند: این که از خاک خود بزرگترین دشمن خود را در منطقه مورد هدف موشکی و پهپادی قرار بدهیم، بسیار غرور آفرین و امیدوار کننده است.

آنان تصریح کرد: عملیات وعده صادق با فناوری پشرفته موشکی و پهپادی نظام جمهوری اسلامی، چشم همه جهانیان به خصوص دشمنان را خیره و مبهوت کرده است، امروز ما مردم دیار علوی مازندران هم از این اقتدار خرسند هستیم و با صدای بلند فریاد می‌زنیم، «همه گوش به فرمان رهبریم».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق
  • شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در نوار ساحلی مازندران در حمایت از عملیات وعده صادق
  • زنجیره انسانی مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • آرامش در دریای خزر
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • تشکیل زنجیره مردمی دیار علویان فردا در سواحل مازندران
  • آرامش امواج در دریای خزر
  • بارش باران و تگرگ در ۸ استان | شدت بارش‌ها در این مناطق | این دریا طوفانی است
  • پسروی آب دریای خزر چالشی بزرگ برای نیروگاه نکا
  • جهش مسکن ملی با شهرک ها در مازندران/سایه برج ها بر سر دریا