Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@20:25:39 GMT

همسورث و تلر به فیلم اسپایدرهد نت‌فلیکس پیوستند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۰۰۲۸

همسورث و تلر به فیلم اسپایدرهد نت‌فلیکس پیوستند

سه بازیگر هالیوودی در فیلمی برای نتفلیکس بازی خواهند کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به نقل از ددلاین،  «کریس همسورث»، «مایلز تلر» و «جورنی اسمالت» به فیلم Spiderhead  «جوزف کوزینسکی» پیوستند.

این فیلم بر اساس داستانی از «جورج ساندرز» ساخته می‌شود. «رت ریز» و «پل ورنیک» نویسندگان «ددپول» نگارش فیلمنامه این فیلم را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوزینسکی به تازگی «تاپ گان: ماوریک» با بازی «تام کروز»  را کارگردانی کرده است. Spiderhead که به نظر می‌رسد فضای آخرالزمانی داشته باشد، داستانی در آینده‌ای نزدیک را روایت می‌کند، وقتی که به مجرمین فرصت داوطلبانه‌ مشارکت در آزمایش‌های پزشکی داده می‌شود به این امید که دوره‌ محکومیتشان کوتاه‌تر شود. تمرکز داستان بر دو زندانی است که دارویی روی آن‌ها آزمایش می‌شود که احساساتشان را تغییر و به اجبار در مقابل گذشته قرارشان می‌دهد.

«اریک نیومن» از طرف کمپانی «اسکرین آرکید»  تهیه‌کننده‌ فیلم است و با نتفلیکس قراردادی به امضا رسانده است.

ساندرز  برای اولین‌بار داستان کوتاه خود را در مجله‌ «نیویورکر» منتشر کرد و بعد از آن به همراه دیگر داستان‌هایش در کتاب «دهم دسامبر» به چاپ رسید.

همسورث امسال فیلم «آزادسازی» را در داشته که به پربیننده‌ترین فیلم تاریخ شبکه نتفلیکس تبدیل شده است و دنباله‌ آن ساخته خواهد شد. اسمالت نیز به تازگی «لاوکرفت کانتی» را در تلویزوین داشته و در «پرندگان شکاری» نیز بازی کرده است. تلر بازیگر دیگر فیلم با فیلم «شلاق» معروف شد و اخیراً با «تام کروز» برای کوزینسکی در فیلم «ماوریک» همکاری کرده است.

تندروهای واقعی سینما چه کسانی بودند؟/ طومارنویسی که بعدها سر از پاریس درآورد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هالیوود سینما هالیوود سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اسلحه مادری» در قاب شبکه دو

مستند اسلحه مادری ساخته سیده زهرا موسوی ازغندی روایت مادری شجاع است که در هنگام رزم همسر و فرزند شهیدش با اشرار، مسلح شده و از خانه و فرزندانش دفاع می‌کند. ازغدی مستند «اسلحه مادری» را این‌گونه معرفی می‌کند: «اسلحه مادری» داستان زنی است که برای هدفی بزرگ تلاش می‌کند، داستان زنی که چتر حمایت و مادرانگی او تنها منحصر به فرزندان خود نیست. او معتقد است راه نجات در ایستادگی، آمادگی، شجاعت و دوست داشتن دیگران است؛ وقتی شجاعت و عشق در وجود یک مادر در هم آمیخته باشد، خانواده در امان می‌ماند. این مستند دوشنبه ۳ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

لازم به ذکر است که مستند «چهل و سه روز» نیز سوم اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۱۴ روانه آنتن شبکه دو می‌شود. چهل و سه روز روایتگر ۴۳ روز نخست انقلاب اسلامی ایران و ماجرای تشکیل حزب کوموله و دموکرات و ناآرامی‌های غرب کشور در این دوران است. این مستند به کارگردانی داوود مرادیان و تهیه‌کنندگی عباس مرادیان تهیه و تولید شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • نویسنده‌ای که برای مخاطب دام پهن نمی‌کند
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • «اسلحه مادری» در قاب شبکه دو
  • ماجرای استقلال و کاپیتان، داستان تهدید و فرصت/ خالدآبادی کمتر از رفیعی نیست
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری نامشخص؛ داستان چیست؟
  • بهترین داستان های دنیا
  • داستان یک کلاهبرداری ۸ میلیارد تومانی در چالوس