Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا عوض‌زاده در گفتگو با مهر ضمن تکذیب مخالفت فرمانداری بجنورد با تیم‌داری شهرداری و سرمایه‌گذاری این نهاد در ورزش قهرمانی، اظهار کرد: شهرداری بجنورد از محل بند ۷( کد ۴۱۷۰۲) فصل دوم دستورالعمل نحوه هزینه‌کرد از مواد ۱۶ و ۱۷ و شورای اسلامی شهر نیز از محل بودجه مصوب خود می‌توانند به ورزش قهرمانی کمک مالی و مساعدت کنند لذا فرمانداری موافق این عمل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بجنورد تصریح کرد: فرمانداری با داشتن یک رأی، عضوی از هیأت «تطبیق» است و مخالفت و موافقت فرمانداری به تنهایی منجر به رد یا تأیید یک طرح نمی‌شود.

وی در ادامه گفت: علی‌رغم ابلاغ کتبی معاون وزیر کشور مبنی بر ممنوعیت تیم‌داری حرفه‌ای توسط شهرداری‌ها اما فرمانداری بجنورد با توجه به تأمین پرداخت از محل مواد ۱۶ و ۱۷ موافقت خود را با تیم‌داری حرفه‌ای شهرداری بجنورد اعلام کرد.

گفتنی است در چند روز اخیر خبر لغو تیم‌داری شهرداری بجنورد با واکنش‌های گسترده‌ای مواجه شده است.

کد خبر 5034342

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری بجنورد شهرداری بجنورد وزارت کشور ورزش ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه شهرکرد دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل تیم داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نهبندان

سرپرست فرمانداری نهبندان از بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی مرادی در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های خدمات سفرهای نوروزی ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: از نیمه اسفندماه سال گذشته فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان نهبندان آغاز شده و تا به امروز 7 فروردین ماه 1403 با وحدت کامل تمام مدیران شهرستان ادامه دارد.

وی افزود: از 25 اسفندماه 24 هزار و 618 نفر مسافر در شهرستان نهبندان اسکان داشته که از این تعداد 11 هزار نفر در اماکن متبرکه و یک هزار و 20 نفر در مدارس اسکان داشته‌اند.

سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: تاکنون اورژانس 554 ماموریت برای مسافران انجام داده است.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان نهبندان ضمن توصیه مسافران به بازدید از جاذبه‌های گردشگری  و تاریخی شهرستان، گفت: 40 هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهرستان نهبندان بازدید داشته‌اند.

وی در ادامه از 35 فقره تصادف در محورهای شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: 11 مورد تصادف جرحی وجود داشته است.

سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: به جهت استراحت و رفاه حال مسافران و رانندگان 3 سیاه چادر در مسیر اصلی شهرستان نهبندان تعبیه شده که  پلیس راهور، نیروی انتظامی، راهداری، هلال احمر، اداره امور عشایر، اورژانس و دستگاه‌های خدمات رسان با حضور در محل سیاه چادرها به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

مرادی با اشاره به اینکه اقلام تنظیم بازار به اندازه کافی در بین شهروندان توزیع شده است، افزود: به جهت رفاه حال شهروندان و مسافران در ایام ماه مبارک رمضان 18 تن آرد مازاد به سیستم نانوایی‌های سطح شهرستان تزریق  شده و 2 تن به سیاه چادرها توزیع شده است.

وی با بیان اینکه شهر نهبندان و شهر شوسف نسبت به قبل زیباتر شده است از زحمات مدیران ادارات، مسئولین نهادها، شهرداران، بخشداران تشکر کرد و عنوان کرد: امیدواریم خاطره خوبی را برای شهروندان و مسافران رقم بزنیم.

سرپرست فرمانداری نهبندان در پایان با بیان اینکه خدمات سفرهای نوروزی تا 14 فروردین ماه ادامه دارد، گفت: ستاد خدمات سفرهای شهرستان نهبندان برای تعطیلات عید سعید فطر آمادگی خدمات رسانی به مسافران را دارد.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • اولین هتل شهرستان نقده، فردا کلنگ‌زنی می‌شود
  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • شهرداری اصفهان به‌صورت حرفه‌ای پذیرای مسافران نوروزی است
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کاشت
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد
  • دولت با افزایش بار مالیاتی بودجه مجلس مخالف کرد؟
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نهبندان
  • مخالفت پلیس راهور با ساخت شتابزده تقاطع مدرس همدان