Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، باشگاه‌های لیگ فوتبال انگلیس در سه دسته پایین‌تر از لیگ برتر جزیره به شدت به درآمدهای مسابقات هفتگی خود وابسته هستند، به طوری که پیش بینی می‌شود در صورت برگزاری بازی‌ها پشت درهای بسته، با ضرر ۲۰۰ میلیون پوندی روبرو خواهند شد.

با توجه به اینکه دولت انگلیس پس از موج دوم همه‌گیری، برنامه‌های خود را برای صدور مجوز به منظور حضور تعداد محدودی تماشاگر در ورزشگاه‌ها به تعویق انداخته است، بسیاری از باشگاه‌های انگلیسی  اعلام کردند که در صورت عدم دریافت کمک، ورشکسته خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 «اولیور داودن» در این باره گفت: به عنوان اولین گزینه کمک باید به لیگ جزیره فکر کنیم و من در هفته جاری با آنان در ارتباط بودم. همگی اتفاق نظر داریم که لیگ برتر باید برابر این بحران اقدام کرده و آنها نیز همین حالا هم مباحثات خود را با لیگ فوتبال انگلیس در خصوص چگونگی کمک رسانی به این باشگاه‌ها آغاز کرده‌اند. آنها آماده اند تا نقش خود را ایفا کنند؛ نخست وزیر و من آنان را برای این کار ترغیب می‌کنیم.

وی افزود: مسیر مشخص است؛ با آنها تماس نزدیک دارم و امیدوارم به توافق رسیده و برای باشگاه های محتاج کمک حمایتی فراهم کنند.

لیگ جزیره اعلام کرده است که اعضای این لیگ فصل گذشته پس از منع ورود هواداران به ورزشگاه‌ها متحمل ضرر ۷۰۰ میلیون پوندی شده اند اما شرایط در لیگ برتر به اندازه لیگ فوتبال انگلیس بد نیست زیرا باشگاه‌های لیگ جزیره از قراردادهای پرمنفعت حق پخش تلویزیونی بهره می‌برند.

ایده کمک لیگ جزیره به باشگاه‌های دسته‌های پایین‌تر از سوی تعدادی از سرمربی‌های لیگ همچون «یورگن کلوپ» و «فرانک لمپارد» و همچنین «کریس وایلدر» مربی شفیلد مورد حمایت قرار گرفته است.

برچسب‌ها فرانک لمپارد یورگن کلوپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانک لمپارد یورگن کلوپ فرانک لمپارد یورگن کلوپ اخبار کنکور لیگ جزیره باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فولام 1-3 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

لیورپول در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 3-1 مقابل میزبان خود فولام به برتری رسید.

دانلود (101.2MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • خلاصه‌بازی لیورپول و فولام + فیلم
  • خلاصه بازی فولام 1-3 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • جایگاه ورزش جزیره خارگ ارتقا یافت
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال