Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مراسم رونمایی از کاربست‌های ۵G در ایران و «انعقاد تفاهم‌نامه‌های خودروی خودران و بیمارستان هوشمند» در سالن پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

محمدجواد آذری جهرمی در این مراسم با بیان اینکه در دوره‌های مختلف اتفاقات زیادی برای ایران افتاده اما کشورمان همچنان پابرجا باقی مانده است، گفت: آینده روشن برای یک فرد نیست، برای یک کشور و نسل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویای آینده روشن مهم است، اما مهتر از آن تلاش‌هایی است که همه افراد باید بکنند و باید توجه داشت که هر دولتی در دوره‌های مختلف مشکلات خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: در حوزه‌های مختلف توسعه علم، حوزه سلامت، حوزه فضایی، حوزه دانش‌بنیان و بخش‌های دیگر، تلاش‌های مختلفی انجام می‌شود. ما برای ساختن آینده روشن، برنامه ایران هوشمند را پیگیری کردیم. دانشگاه تهران این برنامه را نوشت و اندیشمندان از حوزه‌های مختلف روی آن کار کردند و منظومه مدونی از فعالیت‌ها تدوین شد. این برنامه سه ماه است که به شورای عالی فضای مجازی ارائه شده و رئیس جمهوری قول داده که در نوبت بررسی قرار گیرد.

او همچنین گفت: ۵G تا آخر سال برای کاربران خانگی فعال می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مراوه تپه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا مصطفی ادیب وزیر ارتباطات آذری جهرمی مکانیسم ماشه مراوه تپه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا مصطفی ادیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، میثم عابدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع فعالان حوزه ICT کردستان که در پارک علم و فناوری برگزار شد، اظهار کرد: وزارت ارتباطات مبتنی بر ظرفیت‌های استان از فعالیت‌های حوزه ارتباطات حمایت می‌کند و باید زیرساخت‌ها و خلاءها بررسی شود تا نیاز استان را بسنجد و بر اساس نیازها کمک کند.

وی افزود: هم مرزی استان کردستان با حضور عراق از مزایای استان است که برای توسعه اقتصاد دیجیتال و خدمات نرم‌افزاری می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه سال گذشته در ۱۰ استان کشور فعالیت دیجیتالی ویژه دانش‌آموزان انجام دادیم، افزود: سعی براین است تا امسال در کردستان نیز طرح‌های دیجیتالی با عنوان «ایران دیجیتال» اجرا شود.

عابدی بیان کرد: در شش ماه اول سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان و در شش ماه دوم ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای تأمین مالی شرکت‌ها پرداخت کردیم.

پیش از این جلسه عابدی از مجتمع نوآوری نور سنندج بازدید کرد و در این بازدید از آموزش ۱۰ هزار دانش‌آموز کردستانی در حوزه آموزش مهارت‌های دیجیتال خبر داد و گفت: با همکاری وزارت آموزش و پرورش امسال ۳۰۰ هزار دانش‌آموز متوسطه مهارت‌های دیجیتال را آموزش می‌بینند.

کد خبر 6087452

دیگر خبرها

  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • نخست وزیر پاکستان: چشم ما را روشن و دلمان را شاد کردید
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم