Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و راهبرد کلان سند تحول بنیادین مبنی بر به رسمیت شناختن آموزش‌های دوره پیش‌دبستانی و موظف بودن دستگاه تعلیم و تربیت به تدوین اصول، برنامه‌ریزی و تعلیم و توانمندسازی نوآموزان دوره پیش‌دبستانی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و به‌منظور استمرار و تکمیل برنامه‌های آموزشی و پرورشی نوآموزان دوره پیش‌دبستانی و استفاده بهینه از فرصت شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) و مدرسه تلویزیونی ایران در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، از سوی وزارت آموزش‌وپرورش، دستورالعمل طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش‌دبستانی رایگان به ادارات کل استان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش هدف از ارسال این دستورالعمل، جذب و حضور حداکثری نوآموزان در سیستم آموزشی و پرورشی کشور، ایجاد وحدت رویه و توسعه عدالت آموزشی برای تمام نوآموزان به‌صورت رایگان و غیرحضوری و رشد همه‌جانبه اوان کودکی و یادگیری پیش‌نیاز‌های ورود به دبستان از طریق آموزش والدین و نوآموزان و با توجه به شرایط موجود ذکرشده است.
بیشتر بخوانید: عدم دسترسی ۴۰ درصد کودکان استثنایی به شبکه شادبر این اساس، آموزش پیش‌دبستانی در سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به‌صورت غیرحضوری بوده و فقط گروه هدف کودکان ۵ سال تمام را دربرمی گیرد. همچنین آغاز فعالیت‌های آموزشی و یادگیری پیش‌دبستانی مجازی هم‌زمان با هفته کودک (۱۹ مهرماه)، در سراسر کشور و از طریق شبکه آموزش، صداوسیمای استان‌ها و شبکه شاد است. منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آموزش و پرورش آموزش مجازی پیش دبستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حسینی در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: با بهره برداری از فضا‌های آموزشی در حال ساخت، سرانه فضا‌های آموزشی در استان از ۴ متر مربع به بیش از ۵ متر مربع به ازای هر دانش آموز افزایش می‌یابد.
سرپرست آموزش و پرورش استان هم گفت: سرانه فضا‌های ورزشی در استان طی ۲ سال اخیر از ۲۰ به ۷۰ سانتی متر برای هر دانش آموز رسیده است که این شاخص در کشور یک متر برای هر دانش آموز است.
جمالی افزود: تا شهریور امسال ظرفیت فضا‌های ورزشی دانش آموزی استان به بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع می‌رسد.
هماهنگی برای برگزاری هفته بزرگداشت مقام معلم و تامین فضای مورد نیاز برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های متوسطه دوم، دستورکار نخستین نشست شورای اموزش و پرورش استان بود.
این امتحانات همزمان با سراسرکشور در ۱۵۰ حوزه امتحانی مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.
رئیس دایره امتحانات آموزش و پرورش استان گفت: برای برگزاری این آزمون با کمبود بیش از ۷ هزار صندلی و مکان مناسب مواجه هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد هم در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه معلمان در تربیت نیروی انسانی کارامد برتلاش همگانی برای بزرگداشت باشکوه هفته گرامیداشت مقام معلم تاکید کرد.
احمد زاده افزود: تکریم معلم را نباید منحصر به یک سازمان دانست بلکه همه باید دینشان را به معلم ادا کنند.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند
  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • ارزیابی حدود ۲۱ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی