Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش تابناک، به نقل از خبرگزاری رویترز، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه از مردم ارمنستان خواست تا آینده خود را از دست دولتی بگیرند که "آنها را به سوی فاجعه سوق می‌دهد" و آنهایی که از این مقام نظیر عروسک خیمه شب بازی استفاده می‌کنند.

این اظهارنظر از سوی اردوغان در پی درگیری اخیر بین نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه ناگورنو-قره‌باغ مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوغان در توئیتر نوشت: در حالی که من از مردم ارمنستان می‌خواهم که آینده خود را از دست دولت که آنها را به فاجعه سوق می‌دهد و کسانی که از آن مانند عروسک‌ خیمه شب بازی استفاده می‌کنند، بیرون بکشند، ما همچنین از تمام جهان می‌خواهیم که در نبرد با تهاجم و بی رحمی، در کنار جمهوری آذربایجان باشند.

پس از درگیری‌های امروز، ارمنستان حکومت نظامی اعلام و جمعیت این کشور را بسیج کرده است. ترکیه دولت ایروان را بابت آنچه که اقدامات تحریک آمیز علیه جمهوری آذربایجان توصیف کرد، مورد انتقاد شدید قرار داده است.

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مراوه تپه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا مصطفی ادیب ارمنستان اردوغان ترکیه قره باغ مکانیسم ماشه مراوه تپه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا مصطفی ادیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشینیان: برخی حلقه‌های قره‌باغ امنیت ملی ارمنستان را تهدید می‌کنند

نخست‌وزیر ارمنستان تاکید کرد این کشور به اصطلاح «دولت در تبعید قره‌باغ» را به رسمیت نمی‌شناسد.

به گزارش ایسنا، «نیکول پاشینیان»، نخست وزیر ارمنستان بیان کرد برخی محافلی که از قره‌باغ جمهوری آذربایجان آواره شده‌اند، اقداماتی را انجام می‌دهند که امنیت ملی ارمنستان را تهدید می‌کنند و درباره عناوینی همچون «دولت‌های در تبعید» و از این دست مسائل حرف می‌زنند.

نخست‌وزیر ارمنستان تاکید کرد: «چنین صحبت‌هایی یک تهدید علیه امنیت ملی هستند.»

پاشینیان در ادامه خاطر نشان کرد دولت او تنها دولتی است که می‌تواند در خاک ارمنستان وجود داشته و روی کار باشد.

او اضافه کرد: «من می‌خواهم خیلی صریح بگویم در ارمنستان تنها یک دولت وجود دارد و آن دولت هم در اینجا مستقر است.»

پیش از این «سامول شهرامانیان» رهبرسابق جدایی‌طلبان قره‌باغ در مصاحبه با روزنامه فرانسوی «لوفیگارو» ادعا کرده بود که در شهر ایروان یک به اصطلاح «دولت در تبعید قره‌باغ» وجود دارد.

نخست‌وزیر ارمنستان در اظهاراتش در جریان یک نشست مقام‌های دولتش در ایروان خاطر نشان کرد: «برخی محافلی که بالاجبار از ناگورنو-قره‌باغ کوچ کردند، به صورت عمدی یا غیرعمد، دست به اقدامات و گام‌هایی می‌زنند که امنیت ملی جمهوری ارمنستان را تهدید می‌کند.»

او اضافه کرد: «اگر هر کسی در ارمنستان خودش را در مقام یک دولت معرفی کند یک مساله امنیت ملی ایجاد می‌شود. این صرفا یک بیانیه ساده نیست. بلکه یک پیام واضح است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند
  • عکس جنجالی سفیر ایران با مجری تلویزیون باکو
  • دهم فروردین سالروز قیام سالروز قیام و حرکت بزرگ انقلابی مردم یزد
  • پاشینیان: برخی حلقه‌های قره‌باغ امنیت ملی ارمنستان را تهدید می‌کنند
  • یکی دیگر از مخالفان جدی جمهوری اسلامی هم مُرد
  • پاشینیان: ایروان دولت در تبعید قره‌باغ را به رسمیت نمی‌شناسد
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • انتخابات شهرداری استانبول / رای کردها، تعیین کننده رقابت اصلی
  • ترکیه باید گام های عملی برای دفاع از مردم غزه بردارد