Web Analytics Made Easy - Statcounter

انیمیشن «روزها» ویژه کودکان و نوجوانان هر روز ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انیمیشن سریالی «روزها» (Days) بر اساس کتاب مصور (مانگا) اثر Yasuda Tsuyoshi محصول ۲۰۱۶ ژاپن است که در ۲۲ قسمت از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان انیمیشن «روزها» خواهید دید: سوکاموتو سوکوشی، پسر نوجوانی است که با انگیزه و قدرت زیاد هر روز بیشتر از بقیه می‌دود تا خود را در ورزش فوتبال به صورت حرفه‌ای ثابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به شدت صاف و صادق، گاهی دست و پاچلفتی و بیشتر اوقات خجالتی است. دبیرستان «سِیسکی» برای سوکاموتو، شروع فصلی جدید و بسیار خوبی از زندگی تازه‌اش است. آشنایی‌اش با جین کازاما دانش‌آموز تازه‌وارد دیگری که یک فوتبالیست حرفه‌ای محسوب می‌شود باعث تغییرات زیادی در زندگی‌اش شده است. زمانی که کازاما برای اولین بار از سوکاموتو دعوت می‌کند تا در تیم آن‌ها توپ بزند هرگز تصور نمی‌کرد که ....

انیمیشن «روزها» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته به مدت ۳۰ دقیقه روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه پنج سیما انیمیشن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «زمین» از شبکه چهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مستند در گونه مستند طبیعت محصول انگلستان در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.
این مستند به تاریخ زمین و حیات در این سیاره آبی اشاره دارد.
«زمین» یک مستند علمی و دقیق درباره تاریخچه کره زمین است که سازندگان با نگاهی جامع تمامی زوایای موضوع را مورد بررسی و کنکاش قرار داده اند و هم به لحاظ ساخت جذاب است و هم به لحاظ علمی و اطلاعاتی برای مخاطب علاقه‌مند سودمند و آموزنده است.

دیگر خبرها

  • رده‌بندی جدید از باارزش ترین بازیکنان فوتبال
  • کامبک‌های فراموش‌نشدنی در دنیای فوتبال / فیلم
  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • «با بابام» در شبکه پویا تماشایی می‌شود/ رونمایی از تیزر جدید
  • لحظات فان و بامزه دنیای فوتبال / فیلم
  • غیرممکن‌ترین لحظات در دنیای فوتبال / فیلم
  • آغاز پخش «با بابام» از ۹ فروردین در شبکه پویا
  • تصاویری از شیوه امدادرسانی سپاه در آبگرفتگی‌های سریالی اهواز | فیلم
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید 
  • مستند «زمین» از شبکه چهار