Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرای محله دولت آباد ظهر امروز با حضور شهردار، فرماندار، رئیس شورای شهر، مدیر کل امور بانوان استانداری و معاونت فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه افتتاح شد.

سعید طلوعی در حاشیه مراسم افتتاح سرای محله دولت آباد که در مناطق حاشیه نشین شهر کرمانشاه است، اظهار کرد: شهر کرمانشاه دارای ۸۸ محله است که قصد داریم در کل محله‌های شهر، سرای محله را راه اندازی کنیم که مردم محلات برای خودشان تصمیم گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قصد داریم در هر محله افرادی را به عنوان دبیر شورای محله انتخاب کنیم که بتوانند ما را در راستای حل مشکلات محلات یاری کرده و با تلفیقی از نگاه مردم و نگاه مدیریتی مشکلات را مرتفع نمائیم.

شهردار کرمانشاه با اشاره پویایی و زنده بودن شهر کرمانشاه، گفت: همه همکاران من در حوزه شهرداری به فکر آبادانی و سازندگی شهر هستند و ساماندهی محلات حاشیه نشین را به طور جدی در دستور کار داریم.

پرداخت تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: سرای محله دولت آباد در راستای جبران کمبود فضاهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در کرمانشاه و درجهت ارتقای تعاملات اجتماعی مردم، با رویکرد تخصصی توانمندسازی بانوان در حوزه مشاغل خانگی افتتاح شد.

مهدی عبدالمالکی افزود: در این مرکز هشت رشته به بانوان آموزش داده خواهد شد و با هماهنگی انجام شده با صندوق کارآفرینی امید به فارغ التحصیلان آموزشی تسهیلاتی در راستای ایجاد مشاغل خانگی پرداخت می‌شود.

وی به ایجاد سرای محله در دیگر مناطق شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: به زودی از اعتبارات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه سرای محله را در شهرک‌های حاشیه نشین کرناچی و حکمت آباد راه اندازی می‌کنیم.

کد خبر 5034364

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمانشاه کرمانشاه سرای محله ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه شهرکرد دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل شهر کرمانشاه حاشیه نشین سرای محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» انجام خواهد شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن هفته فرهنگی اصفهان به اهالی دیار نصف جهان و دعوت از آن‌ها برای شرکت در برنامه‌های شاخص شهری، همچنین با ابراز خرسندی تقارن آن با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در این هفته دیدار از خانواده شهدا در قالب «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» همراه با اهدای کتاب «بی‌صدا باران» به خانواده معظم شهدا انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر رویکرد محله محوری در اجرای برنامه‌ها افزود: منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در هفته فرهنگی اصفهان به برگزاری کارگاه‌های آموزش صنایع دستی، آشنایی دانش آموزان با مفاخری همچون شیخ بهایی و آثار وی، بزرگداشت شعرای محله قدیم دستگرد و ویژه برنامه شب خاطرات محله دنبه با هدف جمع‌آوری تاریخ شفاهی این محله خواهد پرداخت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان این منطقه می‌توانند با مراجعه به شبکه اطلاع‌رسانی فرهنگی منطقه از برنامه‌هایی همچون تورهای گردشگری از اماکن تاریخی، بازی‌های بومی محله‌ای، ویژه‌برنامه پخت غذاهای سنتی اصفهان و سایر برنامه‌های فرهنگی در این هفته بهره‌مند شوند.

کشانی با قدردانی از تمام فعالان فرهنگی در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: این هفته ایستگاه ورزش صبحگاهی در محله کشاورزی افتتاح و ویژه برنامه فرهنگی «اصفهان زیبای من» در بوستان زمزم برگزار خواهد شد.

کد خبر 746929

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • پاسداشت روز زمین پاک در یزد
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳