Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از خانه ملت، علی بابایی کارنامی در تشریح دستورکار جلسه روز یکشنبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در این جلسه طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی میان صندوق‌های بازنشستگی که از سوی تعدادی از نمایندگان مطرح شده بود مورد بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: این طرح برای بررسی جزییات آن به کمیته تخصصی بررسی صندوق‌های بیمه‌ای ارجاع داده شد تا بعد از ۲ هفته آینده، نتیجه بررسی‌ها در صحن مجدد مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی‌کارنامی تصریح کرد: اهداف گزینه پیشنهادی برای اداره وزارت صنعت، معدن و تجارت از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و یک تشکیک مساعی صورت گرفت و در نتیجه قرار شد برای رفع ابهامات موجود تا روز سه‌شنبه برنامه‌ها و اهدافی که وی مطرح کرده است بیشتر مورد بررسی قرار گیرد و بر مبنای امانتداری که نمایندگان در پی سوگندی که یاد کرده‌اند بر آن تاکید دارند، تصمیم صحیحی در جهت انتخاب وزیر مناسب برای اداره این وزارتخانه داشته باشیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، نمایندگانی از صندوق بازنشستگی و سایر صندوق‌های بیمه‌ای، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی  حضور داشتند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سازمان تامین اجتماعی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی صندوق بازنشستگی کشور مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سازمان تامین اجتماعی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی صندوق بازنشستگی کشور مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مجلس شورای اسلامی سازمان تامین اجتماعی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی صندوق بازنشستگی کشور مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: کارگران و خانواده‌های آن‌ها چشم به راه اقدامات شهرداری سنندج هستند و مشکل بیمه آن‌ها با وعده حل نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سالار علی ویسی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسئول برگزار شد، اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود: در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد: بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

کد خبر 747187

دیگر خبرها

  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • رای منفی مجلس به بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵
  • مجلس با بررسی «طرح نظام قانون‌گذاری» طبق اصل ۸۵ مخالفت کرد