Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@11:45:34 GMT

ترافیک سنگین در محور چالوس - کرج

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۰۶۳۰

ترافیک سنگین در محور چالوس - کرج

گودرز محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: در آزادراه تهران - کرج محدوده گرمدره ترافیک سنگینی در جریان است.

وی با بیان اینکه ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری سنگین است، تصریح کرد: در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پلیس‌راه مهرشهر تا گلشهر نیز ترافیک سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز در پایان متذکر شد: ترافیک سنگینی نیز در محور چالوس - کرج محدوده مرزن‌آباد در جریان است.

کد خبر 5034392

منبع: مهر

کلیدواژه: چالوس آزادراه کرج استان البرز ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه شهرکرد دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور‌های چالوس و هراز

مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز در دهمین روز فروردین خبر داد و اعلام کرد: تردد در محور‌های فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال روان است.

به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت راه‌های کشور در آخرین بروزرسانی مربوط به وضعیت جوی ترافیکی در صبح روز جمعه دهم فروردین، محور‌های شمالی ایران ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا دزدبند و مسیر (رفت و برگشت) محدوده سیاه بیشه و در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده سه راهی چلاو را گزارش کرد.

در محور‌های فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه رشت - قزوین مسیر (رفت و برگشت) تردد روان است. محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در سایر محور‌ها آخرین وضعیت جوی ترافیکی، تردد روان گزارش شده است.

آخرین وضعیت جوی راه‌های کشور نیز حاکی از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کرمان و خراسان جنوبی است.

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک در محورهای چالوس و هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین در محور‌های چالوس و هراز
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • تردد وسایل نقلیه از محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد
  •  آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است
  • ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت
  • ورودی‌های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد