Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:04:54 GMT

اوباش سابقه‌دار منطقه «اسلام‌آباد» کرج دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۰۷۱۳

اوباش سابقه‌دار منطقه «اسلام‌آباد» کرج دستگیر شد

سردار عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت و برهم زدن نظم عمومی توسط یکی از اوباش سابقه‌دار در منطقه اسلام‌آباد کرج؛ بررسی موضوع در دستور کار کلانتری ۳۰ اسلام‌آباد قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شده و مشاهده کردند که یکی از اوباش سابقه‌دار و معروف منطقه اسلام‌آباد که حالت عادی نداشت، با در دست داشتن سلاح سرد، اقدام به عربده‌کشی و برهم زدن نظم عمومی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه بلافاصله مأموران وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند، بیان کرد: پس از انتقال این اوباش سابقه‌دار به کلانتری مشخص شد که نامبرده به واسطه انجام اعمال مجرمانه تحت تعقیب مراجع قضائی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این زمینه پرونده تشکیل و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی استان ارسال شد، متذکر شد: کرج جایی برای جولان و عربده‌کشی اراذل و اوباش نیست و هرکس بخواهد نظم و امنیت شهر را مختل کند برابر قانون شدیدترین برخورد با او خواهد شد.

کد خبر 5034415

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلام آباد شهرستان کرج نیروی انتظامی البرز دستگیری اراذل و اوباش ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه شهرکرد دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل اوباش سابقه دار اسلام آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بیلبوردهای استقبال از رئیسی در اسلام آباد پاکستان

(تصاویر) بیلبوردهای استقبال از رئیسی در اسلام آباد پاکستان

دیگر خبرها

  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • نام‌گذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • خیالمان از مرزهای شرقی راحت باشد؟!
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • (تصاویر) بیلبوردهای استقبال از رئیسی در اسلام آباد پاکستان
  • رئیسی وارد اسلام آباد شد
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند