Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفی خانی، مدیرکل صمت لرستان گفت: در پی بازرسی های به عمل آمده یک انبار احتکار سموم و بذر کشاورزی در خرم آباد کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سفیر افلاک محمدرضا صفی خانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی گشت مشترک با حضور کارشناسان سازمان صمت، سپاه، اماکن، بهداشت و تعزیرات حکومتی مقادیر زیادی سموم وبذر کشاورزی در یک انباری واقع در شهر خرم آباد که احتکار شده بود، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارزش ریالی این میزان سموم و بذر کشاورزی کشف شده شش میلیارد تومان برآورد شده است.

مدیر کل صمت لرستان به تخلفات این انبار کشف شده اشاره کرد و گفت: این تخلفات شامل عدم ارائه فاکتور و عدم درج قیمت محصول است که احتکار یکی دیگر از تخلفات این واحد بوده است. پرونده احتکار تشکیل و در اختیار مراجع قانونی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین

در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان، پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آنها به پایان رسید.

از مجموع هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • آب انبار تاریخی مریم آباد احیا می شود
  • متن کامل گزارش نهایی تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • ارسال گزارش تحقیق و تفحص سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • متن کامل گزارش نهایی تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • احیای‌آب انبار تاریخی مریم آباد