Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی در واکنش به اظهارات وزیر تعاون از پرداخت ۴۸ درصد منابع تسهیلاتی کشور در شعب تهران خبر داد و افزود: ۴۶ درصد منابع بانک‌ها نیز مربوط به شعب تهران است.

علیرضا قیطاسی  درباره اظهارات روز گذشته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص پرداخت ۵٢ درصد از وام های بانکی در تهران، توضیح داد: ۴۶ درصد از منابع بانک های دولتی و نیمه دولتی در کل کشور، مربوط به تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسهیلات پرداختی نیز حدود ۴۸ درصد در شعب تهران پرداخت شده است.

وی افزود: اما پرداخت این تسهیلات در تهران به این معنی نیست که این منابع تنها به کارخانجات و واحدهای تولیدی در تهران پرداخت شده زیرا دفاتر مرکزی بسیاری از شرکت ها و کارخانجات بزرگ در تهران است و واحدهای تولیدی و کارخانه های آن ها در شهرستان ها است.

دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی در ادامه گفت: در نتیجه پروژ های بزرگ از طریق شعب تهران پرداخت می شود و این ۴۸ درصدی تسهیلاتی که از طریق شعب تهران پرداخت شده، مربوط به تمام کشور است. بررسی نسبت تسهیلات به منابع استان ها حاکی از این است که نسبت تسهیلات به منابع آنها بیش از استاندارد است. پس توازن بین منابع و مصارف بانک ها برقرار است.

 

 ایبِنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تهران پرداخت شعب تهران بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره پنجاهمین سالگرد بانک توسعه اسلامی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مراجع بین المللی برای تأمین مالی بانک توسعه اسلامی است که امسال ۵۰ امین سالگرد تاسیس آن است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌ها مرتفع شود، و بدهی‌های جمهوری اسلامی را به صفر برسانیم.

خاندوزی ادامه داد: همچنین درصدد هستیم بانک توسعه اسلامی برای ۱۱ پروژه تأمین مالی کند ما بدهی‌های قبل از ۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم.

سخنگوی اقتصادی دولت تأکید کرد: امیدواریم در نشست ریاض مجوز پرداخت‌های بیشتری را دریافت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!