Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@03:37:50 GMT

لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۰۸۲۳

لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف

فرهمندپور لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف تاکید کرد و گفت: از این پس اسامی مراکز، نهادها، ادارات و فروشگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را نقض کنند، رسانه‌ای و اعلام همگانی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی فرهمندپور» امروز (یکشنبه 6 مهر) در شانزدهمین نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان دزفول که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه جندی شاپور برگزار شد، با اشاره به اینکه شیب آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان و دزفول در حال افزایش است اظهار کرد: زنگ خطر بحران جدید کرونا شنیده می‌شود لذا ضروری است متولیان ستاد کرونای شهرستان با استفاده از تجربیات پیک تابستان، خود را آماده مدیریت این بحران احتمالی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول عنوان کرد: باید در یک روز تمام تبلیغات شهری معطوف به جمله هشداردهنده زنگ خطر کرونا و آنفولانزا در دزفول باشد و در جای جای شهر و ادارات و ارگان‌ها بنرهایی با این مضمون نصب شود.

 

وی با بیان اینکه طی روزهای آینده مرحله دوم این رزمایش با تمرکز بر مراکز تجمعی از قبیل فروشگاه‌ها، بانک‌ها، ادارات و مراکز عمومی برگزار می‌شود افزود: در دور اول اجرای رزمایش سفیران سلامت استقبال خوبی از سوی شهروندان صورت گرفت و در مرحله دوم این رزمایش مسئولان باید در مراکز تجمعی تمرکز کنند.

 

فرهمندپور با تاکید بر تداوم بازرسی از اصناف، ادارات، سازمان‌ها، فروشگاه‌ها و به طور کلی اماکن تجمعی تشدید اضافه کرد: از این پس اسامی مراکز، نهادها، ادارات و فروشگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را نقض کنند، رسانه‌ای و اعلام همگانی خواهیم کرد.

 

وی در خصوص فعالیت بوستان‌ها نیز تصریح کرد: وقتی بوستان‌ها بازگشایی می‌شود مردم به صورت گسترده حضور می‌یابند و تعطیلی بوستان‌ها نیز موجب کساد شدن درآمد صاحبان دکه‌ها و اصناف آن نقاط می‌شود واز سویی حضور گسترده غیربومی‌ها در روزهای پایانی هفته نگران‌کننده است لذا فضاهای سبز و بوستان‌های دزفول در روزهای شنبه تا سه شنبه فعال و در روزهای چهارشنبه تا جمعه تعطیل هستند.

 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف ابراز کرد: از اصناف می‌خواهیم جهت جلوگیری از تعطیلی مجدد موارد بهداشتی را ر رعایت نکنند چرا که اگر وضعیت قرمز شود محدودیت‌های کرونایی اعمال و اصناف تعطیل خواهند شد.

 

وی خاطر نشان کرد: ضروری است شهرداری پیش از شروع بارندگی‌ها، هرس درختان کنوکارپوس را  به دلیل خطر ایجاد مشکلات تنفسی در دستور کار قرار دهد.

 

فرهمندپور با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی ادارات بیان کرد: اخیرا یک دستگاه ضدعفونی کننده دست در دانشگاه آزاد دزفول و یک شرکت خصوصی با قیمت 18 میلیون ريال تولید شده که لازم است ادارات و سازمان‌های شهرستان با هدف رعایت پروتکل‌ها و حمایت از تولیدات بومی، نسبت به خرید این دستگاه اقدام کنند و همچنین برخی ادارات شهرستان که کد رهگیری را دریافت نکرده‌اند باید ظرف ۴۸ ساعت آینده نسبت به دریافت این کد اقدام کنند.

 

وی یاد آور شد: در حال حاضر دزفول به نقطه بحرانی نرسیده است و در وضعیت نارنجی قرار دارد اما لازم است مردم، ارگان‌ها و اصناف با رعایت موازین بهداشتی مانع از بازگشت آن وضعیت بحرانی و سیاه شوند.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد مدیریت کرونا دزفول رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی رعایت پروتکل ها فروشگاه ها بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است

غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد. رشد اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی بدون ارتباط با خارج از کشور امکان‌پذیر نیست.

کارشناسان هم عمدتاً موافق تعطیلی شنبه هستند. تعطیلی شنبه، در داخل کشور هماهنگی ایجاد می‌کند، زیرا همه شرکت‌ها و ادارات دولتی و غیردولتی دو روز جمعه و شنبه را تعطیل خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • نمایی زیبا از چال کندی دزفول (فیلم)
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • نمایی زیبا از چالکندی دزفول + فیلم
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است