Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و السد قطر با نتیجه تساوی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:10 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی کشور قطر به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، وحید امیری، میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر، سعید آقایی و سیامک نعمتی.

ترکیب السد: سعد الشیب، سانتی کاسورولا، پدرو کوریا، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، محمد البیاتی، بغداد بونجاح، گیلرمه دوسانتوس، خوخی بوعلام، نام تای هی و اکرم عفیف.

داور: کو هیونگ جین کره‌ای

نیمه اول

دقیقه 12: اولین موقعیت نصفه و نیمه این بازی را بازیکنان پرسپولیس روی دروازه السد خلق کردند که ضربه آ‌ل‌‌کثیر در حالتی غیرمتعادل از کنار دروازه السد به بیرون رفت.

دقیقه 13: شوت محکم کاسورولا از داخل محوطه جریمه را حامد لک با عکس‌العملی خوب مهار کرد.

دقیقه 16: حرکت خوب و هماهنگ بازیکنان پرسپولیس توپ را داخل محوطه جریمه حریف به بشار رسن رساند که حرکت انفرادی و خوب این بازیکن می‌رفت که سرخپوشان را صاحب فرصت خوب گلزنی کند، اما ضربه رسن را مدافعان السد برگشت دادند.

دقیقه 17: نفوذ احسان پهلوان از جناح چپ و پاس در عرض این بازیکن در داخل محوطه جریمه به وحید امیری رسید، اما ضربه بی‌دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33: پاس تند و تیز عبدالکریم حسن را حامد لک به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه 34: مدافعان السد بار دیگر توپ را از مقابل پای وحید امیری در داخل محوطه جریمه دور کردند تا این بازیکن نتواند دروازه حریف را تهدید کند.

گل‌محمدی: برای رسیدن به اهداف‌مان حاضریم فداکاری کنیم و حتی از جان‌مان بگذریم/ پرسپولیس فقط یک ستاره دارد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس داخل محوطه جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند

تیم فوتبال پاری سن ژرمن موفق شد با شکست بارسلونا راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش ایرنا، در دیدار دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه المپیک بارسلون به مصاف تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن رفتند.

دو تیم در شرایطی برابر یک دیگر قرار گرفتند که شاگردان ژاوی هرناندر در دیدار رفت در ورزشگاه پارک دو پرنس ورزشگاه خانگی پاری‌سن‌ژمن موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ این تیم را شکست دهند تا گام بلندی را برای صعود به دور نیمه نهایی بردارند.

نیمه نخست بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت. ابتدا رافینیا دقیقه ١٣ بارسلونا را پیش انداخت اما دقیقه ۴٠ عثمان دمبله گل مساوی را وارد دروازه تیم سابق خود کرد.

با شروع نیمه دوم در دقیقه ۵۴ ویتینا با ضربه تماشایی گل دوم پاریس را وارد دروازه میزبان کرد. در ادامه ۵ دقیقه بعد داور برخورد کانسلو با دمبله را خطا گرفت تا پاریس صاحب ضربه پنالتی شود و کیلیان ام‌باپه از روی نقطه پنالتی گل سوم را وارد دروازه بارسلونا کرد.

در دقیقه ٨٩ در حالی که شاگردان ژاوی بی محابا برای گل های خورده حمله می‌کردند پاریسی‌ها با یک ضد حمله سریع توسط ام‌باپه به گل چهارم رسیدند.

در نهایت پاری سن ژرمن با برتری ۶ بر ۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت حریف بورسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقف غیرمنتظره پاریسی ها در خانه/ خورشید روی نیمکت نمی تابد آقای انریکه! کیلیان ام باپه باز هم نیمکت نشین شد!

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • تاوان سنگین حرکت جنجالی آرائوخو
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند
  • چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا
  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء