Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@19:28:36 GMT

تساوی بدون گل پرسپولیس و السد در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۰۸۵۵

تساوی بدون گل پرسپولیس و السد در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار پرسپولیس ایران و السد قطر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش‌ ایسنا، در ادامه مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس ایران از ساعت ۱۷:۱۰ در ورزشگاه اجوکیشین‌سیتی به مصاف السد قطر رفت که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ۱۵ دقیقه ابتدایی این دیدار شاهد بازی مالکانه از سوی السد بودیم و شاگردان ژاوی سعی داشتند با ارسال پاس‌های متعدد، فشار را روی‌ دروازه پرسپولیس ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو در دقیقه ۱۳ پدرو میگل با یک ارسال بلند توپ را به درون محوطه جریمه پرسپولیس رساند و در ادامه با ضربه سر اکرم عفیف توپ به سانتی کاسورلا رسید اما شوت این بازیکن را لک مهار کرد.

در دقیقه ۱۶ احسان پهلوان با حرکتی زیبا از سمت چپ، توپ را درون محوطه جریمه السد به وحید امیری رساند اما ضربه پای چپ این بازیکن راهی اوت شد.

در ۱۵ دقیقه دوم این دیدار، بازی پایاپای شد و در بیشتر لحظات، بازی در میانه میدان در جریان بود. با این حال همانند ابتدای بازی این سفیدپوشان السد بودند که با ارسال پاس‌های متعدد سعی داشتند بازی را کنترل کنند. 

در دقیقه ۳۴ روی یک پاس عرضی بغداد بونجاح درون محوطه جریمه پرسپولیس آماده بود که دروازه را با خطر روبرو کند اما عکس‌العمل خوب لک اجازه نداد توپ به بونجاح برسد. 

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، سعید آقایی، احمد نورالهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، بشار رسن، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب السد: سعد الشیب، سانتی کاسورلا، بوعالم خوخی، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، محمد واد، اکرم عفیف، نام تائه هی، بغداد بونجاح، پدرو میگل و گلیرمه.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس السد قطر ليگ قهرمانان آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!

هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های با تساوی دو تیم تهرانی پیکان و هوادار آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال هوادار و پیکان از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در دربی تهران که دو تیم هوادار آنچنانی ندارند در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

محسن سفید چقایی دقیقه 20 هوادار را پیش انداخت و یونس شاکری دقیقه 30 گل دوم هوادار را وارد دروازه پیکان کرد، اما دو دقیقه نگذشته بود که پیکان توسط محمدحسین آزاده یکی از گل‌ها را جبران کرد. در نیمه دوم، پیکانی‌ها حملات زیادی روی دروازه هوادار ایجاد کردند تا در نهایت ابوالفضل زمانی در دقیقه 86 کار را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان باقی ماند و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.

  فرزاد منصوری، داور این مسابقه به علی قربانی و فرشید اسماعیلی از پیکان و امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی از هوادار کارت زرد نشان داد.

شاگردان مسعود شجاعی با این تساوی 25 امتیازی شدند و با تفاضل گل 7- در رده یازدهم جدول یک پله بالاتر از پیکانی ایستادند که همین تعداد امتیاز و تفاضل گل 8- را دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار
  • تساوی بدون گل‌گهر و استقلال خوزستان در نیمه نخست
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان