Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@15:30:59 GMT

تساوی پرسپولیس و السد در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۰۸۵۶

تساوی پرسپولیس و السد در نیمه نخست

به گزارش ایرنا، تیم‌های پرسپولیس ایران و السد قطر از ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را  کو هیونگ‌جین از کره‌جنوبی  برعهده دارد.

پرسپولیس پس از یک برد دلچسب و پرگل مقابل الشارجه امارات‌ به دنبال غلبه بر نماینده پر قدرت قطر است تا کیلومترها آن‌طرف‌تر از ایران جشن صعود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۱۲ ارسال پدرو از جناح راست با  ضربه سر اکرم عفیف به سانتی کازورلا رسید اما ضربه محکم این بازیکن با واکنش عالی حامد لک دفع شد.

در دقیقه ۱۷ حرکت خوب پرسپولیسی‌ها زا جناح چپ این تیم را در موقعیت خوبی قرار داد اما ضربه وحید امیری با اختلاف کمی از دروازه السد به خارج رفت.

در دقیقه ۳۰ ارسال در عرض گیلهرمو تورس با خرج به موقع حامد لک مهار شد تا بغداد بونجاح در موقعیت گل قرار نگیرد.

آرمان رمضانی به دلیل ۲ کارته بودن از همراهی پرسپولیس در این مسابقه محروم است.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمدنوراللهی، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر

ترکیب السد قطر:

سعد الشیب، سانتی کازورلا، بوعالم خوخی، عبدالکریم حسن، نامک تائه‌هی، اکرم عفیف، بغداد بونجاح، پدرو رورو، گیلهرمو تورس، محمد وعد و طارق سلمان

برچسب‌ها محمدحسین کنعانی زادگان باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا سیامک نعمتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدحسین کنعانی زادگان باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا سیامک نعمتی محمدحسین کنعانی زادگان باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا سیامک نعمتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد به بورنموث هم امتیاز داد

شیاطین سرخ از پس تیم دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس برنیامدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) از ساعت 20 به وقت تهران، تیم فوتبال منچستریونایتد میهمان بورنموث بود و این بازی را که در آن دو بار از میزبانش عقب افتاد، در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رساند و دو امتیاز دیگر هم از دست داد.

نخستین گل بازی توسط دومنیک سولانکه در دقیقه 16 رقم خورد. در دقیقه 31 برونو فرناندز گل تساوی را برای من‌یونایتد به ثمر رساند اما تنها 5 دقیقه بعد جاستین کلایورت دوباره بورنموث را پیش انداخت و این بار شیاطین سرخ تا دقیقه 65 از حریف عقب بودند و به لطف گلزنی دوباره فرناندز از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاندند.

این تساوی ضربه‌ای بزرگ به شانس منچستری‌ها برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده زد چرا که مانع از بازگشت آنها به رده ششم جدول شد. من‌یونایتد با تساوی امروز خود 50 امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نیوکاسل در رده هفتم باقی ماند.

ورود فناوری آفسایدگیری نیمه‌خودکار به لیگ برتر انگلیس

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با 73 امتیاز از 32 بازی، آرسنال با 71 امتیاز از 31 بازی، لیورپول نیز با 71 امتیاز از 31 بازی و تفاضل گل کمتر نسبت به آرسنال، تیم‌های اول تا سوم جدول هستند و پس از آنها استون‌ویلا و تاتنهام هر دو با 60 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس فردا دنبال خواهد شد که در مهمترین آنها از ساعت 16:30 لیورپول میزبان کریستال پالاس خواهد بود و از ساعت 19 آرسنال پذیرای استون‌ویلا.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تساوی خانگی شاگردان اینزاگی/ اینتر همچنان در صدر جدول
  • تساوی خانگی اینترمیلان
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
  • کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه
  • ناپولی در خانه متوقف شد
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • منچستریونایتد به بورنموث هم امتیاز داد