Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@07:31:13 GMT

پربازدیدترین اخبار کرونایی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۰۸۷۷

به گزارش روابط عمومی شهر خبر، سایت خبری بهارنیوز در این خصوص نوشت: تیمی از پژوهشگران دانشگاه بارسلونا در مطالعات اخیر خود دریافتند که کاهش میزان زینک بیماران کرونایی با میزان مرگ و میر آن ها ارتباط مستقیم دارد.به این ترتیب مشخص می شود که روی یا همان زینک به عنوان یک عامل مهم در مقابله با کووید ۱۹ محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینک یا همان روی، ماده ای معدنی است که وجود آن برای داشتن یک سیستم ایمنی قوی لازم است.

دومین اخبار پربازدید در مورد خطر مرگ 2 میلیون نفر در صورت عدم استفاده واکسن کرونا بود. به گزارش کارگرآنلاین،  درحالی که آمار مرگ و میر ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا ۲۰۱۹ در جهان به یک میلیون نفر نزدیک می‌شود سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داد اگر موضوع جدی گرفته نشود این آمار ممکن است تا پیش از استفاده گسترده از واکسن کرونا تا ۲ میلیون نفر افزایش پیدا کند.

دانشمندان هلندی با بررسی آسانسورهای بیمارستانی دریافتند که قطرات آلوده به ویروس کرونا تا چه مدت می‌توانند درون فضای آسانسور پخش باشند. این مطلب نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش خبرگزاری برنا، طبق یک مطالعه جدید، ذرات ویروس کرونا ناشی از سرفه و قطرات تنفسی در صورت بسته بودن در‌ها می‌تواند تا نیم ساعت در داخل آسانسور در هوا پخش باشد اما اگر در‌های آسانسور مداوم باز باشد قطره‌های آلوده در مدت چهار دقیقه از بین می‌رود.در حالت عادی که در‌های آسانسور به طور متعدد باز و بسته می‌شوند و افراد در آن سرفه یا با صدای بلند صحبت می‌کنند، در این شرایط قطرات ویروسی به مدت ۱۰ دقیقه در فضای آسانسور حضور دارد.

۱۲۴۵دیگر خبر پربازدید در خصوص غیر حضوری شدن 1245 مدرسه بود. به گزارش اقتصاد نیوز،  معاون فنی مرکز بهداشت محیط و سلامت کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  در اینباره گفت: برخی مدارس زیرساخت های خوب و کلاس های بزرگی دارند اما برخی مدارس امکان برگزاری کلاس‌های حضوری را نداشتند و حدود ۱۲۴۵ مدرسه از حضوری به غیرحضوری تبدیل شده اند چرا که امکان اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی مانند تامین ضدعفونی تهویه مناسب در کلاس‌ها وجود نداشت.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به آخرین اخبار کرونا به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جهان روابط عمومی سیستم ایمنی مرگ ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: به‌منظور دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات شهرداری تهران ، از ابتدای مدیریت جدید شهری تاکنون اجرای بیش از ۸۰ درصد از الزامات قانونی  در حوزه شفافیت، مدیریت تعارض منافع و مبارزه با فساد را در پایگاه اینترنتی شفافیت شهرداری تهران منتشر کرده است.

محمدعلی الفت‌پور افزود: اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی نیز بخش جدیدی را به خود اختصاص داده که در حال حاضر فهرست قرارداد‌های اجاره و بهره‌برداری املاک سازمان بازنشستگی به اطلاعات این بخش اضافه شده و در ادامه پیگیری ارتقای شفافیت، موارد مربوط به دیگر مراکز انتفاعی شهرداری تهران نیز گردآوری و منتشر خواهد شد.

سایت شفافیت شهرداری تهران از سال ۱۳۹۷ در نشانی https://shafaf.tehran.ir در دسترس شهروندان قرار گرفته و دسترسی و گزارش‌گیری از اطلاعات بارگذاری شده در این وبگاه برای همه کاربران آزاد است.

دیگر خبرها

  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • پرداخت «وام فرزندآوری» ترفند جدید کلاهبرداران سایبری
  • سایت پاویون ایران در شصتمین بینال هنر ونیز راه‌اندازی شد
  • معرفی هنرمندان ایرانی در شصتمین دوسالانه هنر ونیز
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد
  • کاربردهای خاص فومیزه احسان کار در صنایع مختلف