Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: مسئله اصلی امروز کشور ما معیشت مردم است و مسئولان باید برای رفع این مشکل قدم بردارند.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز در نخستین همایش نقش عشایر در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: ایران اسلامی  کشوری غنی است و دشمن نمی‌تواند با کینه ورزی هایش، ملت مقاوم ما را از پای دربیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مسئله اصلی امروز کشور ما معیشت مردم است و مسئولان باید در راستای برطرف شدن چالش‌ها تمام توان خود را به کار بگیرند.

سردار تنگسیری ادامه داد: مسئولی که در جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند، اگر صدای عدالت را بشنود و به آن عمل نکند، باید در برابر خدا و خلق خدا پاسخگو باشد. باید مراقب بود مال دنیا باعث تغییر در رفتار نشود، چرا که دشمن همواره در کمین است؛ روزی با دینارهای بنی امیه و امروز با دلارهای آمریکایی.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: دشمنان  بدانند ملت ما در دوران جنگ تحمیلی همواره علیه ظلم و استکبار متحد بود و کشورهای متخاصم نتوانستند خدشه‌ای به این مقاومت مردمی وارد کنند و دشمنان امروز هم بی شک نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

وی بیان کرد: اگر دشمن ملت ما را تهدید کند، ما نیز پاسخ او را با شدیدترین تهدیدها می‌دهیم. پیش از انقلاب برد موشک‌های وارداتی برای شناورهایمان به ۴۵ کیلومتر محدود می‌شد در صورتی که امروز به همت جوانان توانمند سپاه پاسداران و وزارت دفاع، موشک‌های کروز ما از ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلومتر برد دارند.

وی تاکید کرد: دشمن همه تلاشش را می‌کند تا امثال سردار سلیمانی‌ها را ترور کند اما نمی‌داند ملتی که آرزویش شهادت است، از مرگ واهمه‌ای ندارد و حاج قاسم‌های فراوانی در این مملکت هستند که ندای حق را لبیک بگویند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران فرمانده نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش

فرمانده سپاه تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست