Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس همیلتون امروز در مسابقات فرمول یک روسیه در جایگاه سوم قرار گرفت این راننده مرسدس به دلیل ۱۰ ثانیه پنالتی عنوان قهرمانی را از دست داد.
وی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی در مسابقه افتاد، اظهار داشت: چه اتفاقی افتاد؟ کتاب قانون کجاست؟ برای من مهم نیست قبل از مسابقه چه اتفاقی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همیلتون قهرمان فرمول یک جهان یادآور شد: امروز روز خوب من نبود و من در زمین کاری انجام ندادم. من فقط موقعیتم را حفظ کردم. به والتری هم تبریک می‌گویم.
این راننده مرسدس با اشاره به اینکه باید قوانین را بار دیگر مطالعه کند، گفت: من باید ببینم قانون چه می‌گوید. باید دقیقا ببینم چه کار اشتباهی انجام دادم. من مطمئن هستم کسی قبلا ۲ بار جریمه نشده است.

همیلتون عنوان کرد: من کسی را در معرض خطر قرار ندادم. قبلا این کار را بارها انجام داده بودم و کسی مرا مورد سوال قرار نداد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید تصمیم گرفته شده سختگیرانه بوده خاطرنشان کرد: بله قطعاً همین طور است.

این راننده انگلیسی با اشاره به ناظران مسابقه گفت: آنها در تلاش بودند که مرا متوقف کنند اما مشکلی نیست. فقط باید سعی کنم سرم را پایین نگه دارم، تمرکز خود را حفظ کنم و ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لوئیس همیلتون فرمول یک گرندپری روسیه چه اتفاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه

موسیالا عنوان کرد رسیدن به شماره ۱۰ تیم ملی آلمان، رویایی بوده از کودکی به دنبال تحقق آن بوده‌است

طرفداری | جمال موسیالا، هافبک جوان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در گفتگو با بیلد، از لیونل مسی تمجید کرد و او را الگوی خود نامید. موسیالا در این مصاحبه مفصل گفت:

پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ آلمان

از بچگی، بازی بزرگانی که شماره ۱۰ می پوشیدند را نگاه می‌کردم و به این شماره علاقه بسیاری دارم. من با تماشای بازی رونالدینیو، مسی و نیمار بزرگ شدم. همه آن‌ها ده می پوشیدند و همیشه رویای این را داشتم که روزی به این شماره برسم.

بازیکنان مورد علاقه تو؟

بدون شک مسی و رونالدینیو. ده ها و ده ها ویدیو از آنها دیده ام. وقتی خیلی کوچک بودم، پیراهن زیدان را هم داشتم، شماره ده تیم ملی فرانسه.

به نظر می‌رسد الگوی اصلی تو مسی است

بله. همیشه مسی را تحسین کرده‌ام و مجذوب بازی او بوده‌ام. مسی و نیمار بازیکنان مورد علاقه من بودند و تماشای بازی آنها برای من بسیار سرگرم کننده و لذت‌‌بخش بود. لئو گل می‌زد، نیمار با توپ جادو می‌کرد و من هم سعی می‌کردم در حیاط خانه‌مان حرکات آن‌ها را تقلید کنم. من همواره طرفدار آنها بوده‌ام.

تو حتی پیراهن شماره ۱۹ مسی را هم داشتی

بله. چون مسی را خیلی دوست داشتم آن را پیراهن را برایم خریدند. من همیشه از مسی تقلید می‌کردم و به کارهای او در زمین نگاه می‌کردم تا ببینم که آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه.

موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • معاون رئیسی: دشمن با برنامه وارد مساله حجاب شده
  • دشمن با برنامه وارد مساله حجاب شده است
  • اعتراف افسر موساد اسرائیل به قدرت ایران | آن‌ها می‌خواستند بگویند که منِ ایران ...
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد