Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی فردا: چهار ماه از آغاز کار مجلس یازدهم گذشت اما در همین مدت روزی نبوده که در فضای مجازی حرف و حدیثی برای نمایندگان درنیاید. از اعطای ویعه اجاره مسکن و تحویل خودرو به نمایندگان گرفته تا واکسن آنفولانزا موضوعاتی بودند که مدتها در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به آنها پرداخته شد؛ غافل از آنکه اینها موضوعات روتینی است که در هر دوره مجلس انجام می شود و اتفاق جدیدی نیفتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی چمران در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره پشت پرده جریان تخریب مجلس یازدهم گفت: این تخریب ها خیلی حساب شده و برنامه ریزی شده هستند. سر این تخریب ها را هم در خارج از کشور می دانم. یعنی جریان تخریب در داخل و خارج با هم تبانی کردند و طبق یک برنامه ریزی خیلی دقیق موضوعات خیلی کوچک را با حجم گسترده به امواج خبری علیه مجلس تبدیل می کنند.

وی افزود: در این مدت جریان تخریب موضوعات پیش پا افتاده ای را انتخاب و با ابزارهایی که دارند آن را نزد مردم بزرگنمایی می کنند و مهم جلوه می دهند. متأسفانه حتی برخی نیروهای انقلاب که از دوستان خودمان هستند دنبال همین مسائل می روند، زیر این بیرق سینه می زنند. حتی گاهی صداوسیما به این موضوعات می پردازد تا نشان دهد انقلابی است.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به اهداف اصلی جریان تخریب یادآور شد: این جریان دارد صحنه را عوض کند. مجلس یازدهم به عنوان یک مجلس مطالبه گر سرکار آمد چون مجلس کار اجرایی انجام نمی دهد بلکه از دولت مطالبه می کند تا کارها درست برای اداره کشور دنبال شود. اما جریان تخریب می خواهد مجلس مطالبه گر را به مجلس پاسخگو تبدیل کند.

وی با اشاره به شانتاژهای خبری درباره تحویل واکسن های آنفولانزا به مجلس، افزود: مسائلی که تاکنون علیه مجلس یازدهم درست کردند آخرین آن نیست. فردا و پس فردا شاید بحث نوع ناهار و غذای نمایندگان پیش بیاید و بعد از آن به سراغ موضوعات دیگر بروند. جریان تخریب می داند اگر مجلس یازدهم در اجرای وظایفش موفق شود قطعا معادلات انتخابات ریاست جمهوری به نفع جریان انقلابی رقم می خورد.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه تبلیغات علیه مجلس را شدید خواند و تأکید کرد: امروز دولت باید پاسخگوی برجام، تحریم و گرانی ها باشد اما این مسئله در حاشیه قرار گرفته و از ذهن مردم دوره شده چون موضوعات تخریبی علیه مجلس جایگزین آنها شده است. متأسفانه همان طور که گفتم بعضی از اینها نیز به دست خودی ها صورت می گیرد.

وی افزود: با تخریب مجلس برای مردم سرگردانی و سرگرمی به وجود آوردن کار درستی نیست. همین اتفاق افتاده که الان مردم نمی گویند «مجلس گذشته برجام را تصویب کرد و دولت نیز به وعده های برجامی اش عمل نکرد» چون موضوعاتی شبیه تحویل واکسن آنفولانزا به مجلس ذهن مردم را مشغول کرده است.

چمران با بیان اینکه مجلس در جریان ارسال واکسن آنفولانزا نبود، گفت: دولت برای همه درمانگاه ها واکسن آنفولانزا را می فرستد برای مجلس هم فرستاده. یا در موضوع تحویل خودرو به نمایندگان، مگر چند نفر از 180 نمایندگان جدید خودرو تحویل گرفتند؟ خیلی ها نخواستند و گفتند «خودرو داریم».

وی افزود: جریان تخریب می خواهد وقت مجلس مطالبه گر را به پاسخگویی بگیرد تا بعد نتیجه بگیرند چون این مجلس کارایی نداشت، پس برای ریاست جمهوری نیز این نوع تفکر کارایی ندارد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: انقلابی انقلابی واکسن آنفولانزا مجلس مطالبه گر جریان تخریب مجلس یازدهم علیه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و می‌گویند مملکت گل و بلبل است!

یک نماینده ادوار مجلس با انتقاد از اظهارات اعضای دولت درباره ارز‌های تلگرامی گفت: «هفت، هشت یا ۱۰ نفر مثل آقای خلجی، آقای منصوری و ... آقای رئیسی را محاصره کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا یک منظومه شمسی دیگر را برای آقای رئیسی تصویر کنند که مملکت گل و بلبل است.»

 

به گزارش خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس، با اشاره به اظهارات اعضای دولت سیزدهم درباره ارز‌های تلگرامی گفت: «این فرار به جلو که چه عرض کنم، این دویدن به جلو است. این‌ها حرف‌های بچگانه‌ای است. این‌ها یعنی با مردم ارتباط ندارند؛ والله بالله حتی مدیران قبلی هم صلاح این مملکت را می‌خواهند و ما خائنی به جز بنی‌صدر نداشتیم. بعضی‌ها یک اشتباهاتی داشتند همانطور که دولت آقای رئیسی هم اشتباهاتی دارد که البته متأسفانه این دولت بیشتر از همه آن‌ها دارد اشتباه انجام می‌دهد.»

وی ادامه داد: «بار‌ها واقعیت موجود را به آقای رئیسی گفته‌ام، ایشان یک تیم دیگری برای خود مهیا کند و بروند از واقعیت‌های جامعه برای ایشان گزارش بیاورند. هفت، هشت یا ۱۰ نفر مثل آقای خلجی، آقای منصوری و ... ایشان را محاصره کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا یک منظومه شمسی دیگر را برای آقای رئیسی تصویر کنند که مملکت گل و بلبل است.»

جعفرزاده گفت: «آقای رئیسی یک تیم را داروخانه‌ها بفرستند و یک تیم دیگر را به بازار بفرستد، شما پایتان را در چهارتا قصابی بگذارید همه چیز برای شما مشخص می‌شود. متأسفانه عرض کردم، با ۴۰۰ یا ۵۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می‌رود و بعد هم می‌گوید من رفتم میان مردم. اصلاً مردم می‌توانند به شما برسند؟ یکی هم می‌خواهد یک حرفی بزند، یک درخواستی دارد که مخالف نظر آقای رئیسی است، تند تند صلوات می‌دهند.»

دیگر خبرها

  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و می‌گویند مملکت گل و بلبل است!
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم