Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@03:47:36 GMT

افزایش تولید ایران خودرو ۵۰ درصدی شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۰۹۸۰

افزایش تولید ایران خودرو ۵۰ درصدی شد

گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد تا تعداد تولید را از ابتدای امسال تا هفته نخست مهرماه، به میزان ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دهد.

به گزارش قدس آنلاین، این خودروساز بزرگ کشور توانست در سال جهش تولید،‌ با پشت سرگذاشتن موانع ناشی از تحریم، رونق را به خطوط تولید بازگردانده و شعار جهش تولید را در نیمه‌های امسال محقق سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران خودرو از ابتدای امسال تا پایان روز چهارم مهرماه ۲۴۲ هزار و ۱۹ دستگاه خودرو را تولید کرده که ۸۰ هزار دستگاه و معادل ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر است. در همین بازه زمانی در سال گذشته، تعداد ۱۶۱ هزار و ۸۴۶ دستگاه خودرو تولید شده بود.

در همین حال با ترخیص قطعات خودروهای کسری دار،‌ بیش از ۳۰ هزار دستگاه خودرو در مدت کوتاهی تکمیل و روانه بازار خواهد شد. فروش های مستمر فوق العاده محصولات، با موعد تحویل حداکثر سه ماه نیز به عنوان یکی از مسیرهای افزایش عرضه به بازار درنظر گرفته شده که برهمین اساس تا پایان امسال،‌ در مقطع زمانی هر دو هفته، محصولات این شرکت در قالب این طرح عرضه خواهند شد.

درحال حاضر تعهدات معوق ایران خودرو به مشتریان به کم تر از ۳۰ هزار دستگاه رسیده و به زودی با تکمیل و عرضه خودروهای دارای کسری این تعداد به حداقل ممکن خواهد رسید.

منبع: خبر آنلاین

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو افزایش تولید ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، بر پایه آمارهای منتشره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، تولید فولاد کشور در سال ۱۴۰۲ به ۳۲ میلیون و ۱۰۸ هزار تن رسید که بالاترین میزان در تاریخ تولید این محصول است. این میزان تولید در مقایسه با سال پیش از آن رشد ۵.۵ درصدی نشان می‌دهد.

بیشترین نرخ رشد تولید در زنجیره فولاد با ۹.۲ درصد برای شمش فولادی به ثبت رسید و کاهش تولید سالانه در میلگرد، ورق گرم، ورق سرد و اسلب رقم خورد.

کمتر بودن نرخ رشد تولید آهن اسفنجی نسبت به فولاد میانی و ۱۳۰ هزار تن کاهش تولید ورق گرم با وجود کسری موجود در این محصول، از دیگر بخش‌های این گزارش است.

بیشترین نرخ افت تولید با ۲.۸ درصد برای ورق سرد به ثبت رسید، در حالی که واردات آن ۲.۵ برابر شد.

همچنین مازاد عرضه هم نرخ رشد تولید گندله را کاهش نداد و معادل ۲ برابر میلگرد تولیدی، شمش تولید شد.

ثبات در تولید محصولات فولادی در سطح سال گذشته معادل ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تن رقم خورد.

کد خبر 6079922 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو کلید خورد؟
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور
  • اهداف ايران خودرو در سال جهاد اقتصادي
  • افزایش ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۲۵ درصدی تولید توت‌فرنگی در مازندران
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی در سال گذشته
  • افزایش ۴۴ درصدی تولید مسکن برای مددجویان کمیته امداد نسبت سال‌های گذشته
  • رشد ۱۳ درصدی صادرات به افغانستان