Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@10:46:10 GMT

موفقیت لک در ماموریت نیمه اول (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۱۰۶۴

دروازه بان پرسپولیس در نیمه اول نمایش موفقی برابر حملات حریف از خود به جا گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، مقابله با حریفی که تا به اینجای مسابقات موفق به ثبت 14 گل شده، کار سختی پیش روی پرسپولیس برای عبور از السد به نظر می‌رسد.

 

 

 

 

با این حال شاگردان یحیی گل محمدی با تمرکز بالا در خط دفاعی و مهار خط هجومی حریف توانستند ضمن ایجاد موقعیت‌هایی روی دروازه حریف مانع از باز شدن دروازه خود نیز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حامد لک که در دیدارهای اخیر و 5 دیداری که برای این تیم به میدان رفته، تنها یک بار از روی نقطه پنالتی دروازه اش باز شده، در این بازی نیز در نیمه اول موفق ظاهر شد و در دو موقعیت جدی حریف با واکنشی مناسب مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. باید دید این عملکرد در نیمه دوم هم تداوم خواهد داشت یا خیر.

پرسپولیس تهران حامد لک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است.

مرکز اطلاع رسانی فراجا تاکید کرد: تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است. همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • هشدار به ساوتگیت: برای موفقیت این ستاره را حذف کن
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • برونو فرناندز: قهرمانی در جام حذفی هرگز موجب موفقیت منچستریونایتد نخواهد شد
  • طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!