Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران گفت: تعدادی از شهروندان به پایگاه نهم پلیس آگاهی مراجعه و در اظهارات مشابهی اعلام کردند، با فردی به نام وحید که خود را متولی تمام قبور در منطقه شهر ری معرفی می‌کرده آشنا شدیم که او به ازای فروش یک قطعه قبر در محوطه‌های امامزاده‌های حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، ابن بایویه، امامزاده عبداله و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مبالغ هنگفتی را اخذ و متواری شده است.

وی بیان داشت: پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی اداره اوقاف شهرستان ری مشخص شد قبور فروخته شده به متقاضیان تحویل شده، اما مبالغ واریزی به حساب اداره اوقاف شهرستان ری بسیار جزئی بوده است که با طرح شکایت شهروندان و اداره اوقاف شهرری، شناسایی و دستگیری متهم از سوی مرجع قضایی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

سرهنگ گودرزی گفت: کارآگاهان با تحقیق از مال باختگان و تجمیع تمامی سرنخ‌ها موفق شدند هویت متهم و مخفیگاهش را در شهرستان ری شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی گفت: وحید پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود معترف و اظهار داشت بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از افراد مختلف به بهانه فروش قبور در اماکن زیارتی شهرستان ری کلاهبرداری کرده است.

وی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح وحید پرونده به مرجع قضایی ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس آگاهی تهران صراط پایگاه نهم پلیس آگاهی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد