Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، اکبر بهنام جو گفت: این دیدار پس از سفر رئیس قوه قضاییه به استان اردبیل با توجه به آمادگی بانک ‌تجارت برای ادامه همکاری با کارخانه پس از ابلاغ رسمی ابطال رای ورشکستگی که در سال ۸۸ متاسفانه به اشتباه از سوی  یکی از قضات در تهران انجام شده بود، انجام پذیرفت.

وی افزود: بانک تجارت و مدیریت فعلی هرنوع همکاری با صنایع استان را انجام داده و از آن حمایت می کند و در این پرونده نیز اقدامات مثبتی از سوی بانک انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مدیرعامل بانک تجارت نیز با  اظهار تشکر از نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم اردبیل و رئیس کل محترم دادگستری استان موضوع پیگیری مجدد ابطال رای ور شکستگی را مطرح کرد.

دولت آبادی گفت: سرمایه بانک نزدیک ۱۱ سال متوقف مانده بود که با این کار بسیار خوب ریاست محترم قوه قضاییه این سرمایه به مدار اشتغال و تولید بر می گردد و مقرر شد پس از ابلاغ رسمی رای، مجدد قرار داد همکاری با حجازی نیا مالک سبلان پارچه بررسی و منعقد و قیمت ارز بر اساس مصوبه دولت و بانک مرکزی محاسبه شود.

وی ادامه داد: در همین راستا یکی از اعضای هیات ‌مدیره را مامور انجام اینکار می کنیم  تا با مشاور استاندار سریعاً موضوع بررسی و  تفاهمات را با توجه به مصوبات و رای ابلاغی انجام دهند.

وی تصریح کرد:  اختلاف بانک تجارت با شرکت مربوط به سال ۸۸  بوده و در حال حاضر بانک  اختلافی با تولیدکننده ندارد.

مالک سبلان پارچه هم با تماسی که با مدیرعامل بانک تجارت داشت،  از تلاش های  بانک سپاسگزاری و اعلام کرد: ما در یک سنگر هستیم و موضوعی که در خصوص بانک تجارت مطرح کرده بودم مربوط به سال ۸۸ است و به مدیریت فعلی ارتباطی ندارد و به نظر من ما همه در یک قایق هستیم و باید کار را ادامه دهیم.

حجازی بیان کرد: آنچه مرا بیشتر دچار مشکل کرد اعلام ورشکستگی کارخانه بود که موضوع در حال حل و فصل می‌باشد.

پربیننده ترین امکان فروش ۶۰درصد سهام عدالت در بانک رفاه کارگران چه کسانی وام مسکن ۴۰۰میلیونی می‌گیرند؟ تلاش بانک مرکزی برای ایجاد تعادل در بازار حواله تجاری/ برنامه‌های بازار ثانویه را به‌تدریج عملیاتی می‌کنیم کم‌ترین میزان فروش هفتگی اوراق بدهی دولتی رقم خورد/ یک گام نزدیک‌تر به کابوس پولی کردن کسری بودجه تصمیم مهم برای کالاهای دپو شده در گمرک/ کالاهای اساسی ۲۴ساعته ترخیص می‌شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک تجارت بانک بانک تجارت استاندار رضا دولت آبادی اردبیل مدیرعامل بانک تجارت کارخانه سبلان پارچه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 

 جعفر یازرلو اظهار کرد: ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به‌دلیل مشکلات ناشی از ابطال یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام‌شده محدودیت عملیاتی اعمال‌شده در فرودگاه‌ها برطرف و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پرواز‌های برنامه‌ریزی‌شده هستند.

به گزارش «ز‌ی‌سان» به نقل از ایسنا، وی خاطرنشان کرد: مسافران محترم می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

همچنین رضا کارگر -مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها- اعلام کرد: تمام پرواز‌های فرودگاه مهرآباد به حالت بازگشت. اما همچنان از مسافران تقاضا می‌شود، پیش از عزیمت به فرودگاه از اطلاعات پرواز را چک کنند.

 ساعاتی پیش با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، پرواز برخی از فرودگاه‌ها از جمله مهرآباد تهران با تعلیق مواجه شد.

 

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • نشست پیگیری موضوعات ویژه استان سمنان
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • بانک تجارت؛پیشتاز در تسهیلات تکلیفی
  • قانون عدم الزام بیمه مجدد شاغلین فصلی در استان اردبیل قابل اجرا است
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل
  • صنایع دستی خراسان جنوبی هنری است به گستردگی ایران
  • چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟