Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایکر کاسیاس هم در رده باشگاهی و هم در رده ملی یک کارنامه برجسته و درخشان پر از عناوین و افتخارات ثبت کرد.

ایکر کاسیاس، کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید طی مراسمی که در مکزیک حضور داشت، در مورد بسیاری از مسائل به گفتگو پرداخت.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، کاسیاس در پاسخ به این سوال که نحوه جدایی شما از رئال مادرید سزاوارانه نبود و آیا اشتباهی صورت گرفت؟ گفت:

ما همگی آنجا اشتباه کردیم اما از آن درس گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست ندارم چنین تصاویری ببینم و فکر نمی کنم برای هیچکس خوب بوده باشد. مطمئنم که روزی آن اشتباه را جبران خواهیم کرد و کارهای خوبی انجام خواهیم داد تا مردم دوباره شاد شوند.

نیمکت نشینی در تیم ویسنته دل بوسکه با نیمکت نشینی در تیم ژوزه مورینیو چه تفاوتی داشت؟

هر دو موقعیت متفاوت بودند. یکی از نظر فوتبالی قابل توجیه بود ولی دیگری یک مسئله شخصی بود. من و دل بوسکه به مدت یک و نیم سال رابطه خوبی داشتیم و بعد از آن اختلاف نظر ها شروع شد اما این مسئله بین کاپیتان و سرمربی طبیعی است. به این معنی نیست که شما خیلی مهم تر از سرمربی هستید، اما در آخر شما دچار مشکل خواهید شد چون عملاً هر روز باید با او حرف بزنید و تخریب رابطه شروع شده است.

ژوزه مورینیو اما تصور می کرد که من در سطح هم تیمی هایم نیستم و مهم تر از آن، رابطه چندان خوبی نداشتیم، بنابراین برای او انتخاب یکی از میان دو دروازه بان کار راحتی بود. خیلی چیزهای دیگر هست که مردم نمی بینند، اما حالا رابطه خوبی با او دارم. از آن زمان تاکنون چند بار همدیگر را ملاقات کرده ایم و گفتگوی خوبی هم داشته ایم. هیچ احساس ناراحتی بین ما وجود ندارد چون هر دوی ما بهترین ها را برای تیم می خواستیم. من تصمیم گرفتم که رابطه ام با او را کش ندهم چون خیلی از چیزهایی که می دیدم را دوست نداشتم و او هم یک دروازه بان دیگر را انتخاب کرد.

این تجربه در 33 سالگی باعث بلوغ خیلی بیشتر من شد. شما سعی می کنید که حواشی و جنجال های بیشتری نسبت به آنچه که از قبل بوده برای باشگاه ایجاد نکنید. من چیزی را عوض نمی کردم، و فکر نمی کنم که اشتباهی کرده باشم.

وقتی کهکشانی ها به رئال مادرید آمدند، اوضاع چطور بود؟

احساس می شد که رئال مادرید سرزمین موعود برای هر بازیکنی است. فلسفه فلورنتینو پرز نسبت به خرید بهترین بازیکنان دنیا در هر زمان برای تیم و ما یک انگیزه بزرگ و مضاعف بود. واقعاً خاطرات بسیار خوبی از آن دوران دارم، و اگرچه در آخرین سال دوره کهکشانی ها موفق به فتح عنوانی نشدیم، اما همچنان دو قهرمانی اروپا، دو قهرمانی لالیگا و بسیاری عناوین دیگر بین سال 2000 تا 2003 کسب کردیم. فلورنتینو می دانست که باشگاه را چگونه به سطحی که امروز در آن قرار دارد ارتقا بخشد و رئال مادرید را به مهم ترین تیم تاریخ فوتبال تبدیل کند.

در رئال مادرید فشار کار به چه صورت است؟

وقتی من برای تیم جوانان رئال مادرید بازی می کردم، حتی اگر 8-2 پیروز می شدیم، مربی از من می پرسید که چرا دو گل را دریافت کردم. از همان ابتدای کار این یک ناکامی محسوب می شد و شما از همان سنین جوانی فشار را احساس می کردید. هرچند که آن روزها من را برای مقابله با فشار دروازه بانی در تیم اصلی آماده کرد. می دانستم که هر سه روز یکبار مسئولیتی خواهم داشت. البته که حفظ سطح بازی به طور مداوم راحت نیست، اما واقعاً از داشتن چنین مسئولیتی راضی بودم.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل کوین دی بروین به رئال مادرید (منچسترسیتی 1-1 رئال مادرید)

کوین دی بروین گل تساوی منچسترسیتی را به ثمر رساند.

دانلود (1.2MB)

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • آنچلوتی: این تنها راهی بود که می‌‌توانستیم صعود کنیم
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • گل کوین دی بروین به رئال مادرید (منچسترسیتی 1-1 رئال مادرید)
  • گل رودریگو به منچسترسیتی (منچسترسیتی 0-1 رئال مادرید)
  • مدارک رد مشکل اسدی با مورایس (عکس)
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • کونسیسائو چهار نفر را صدا زد: شما اخراجید!