Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@07:07:40 GMT

اصابت خمپاره به روستایی در آذربایجان شرقی +عکس

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۱۲۳۱

اصابت خمپاره به روستایی در آذربایجان شرقی +عکس

در پی تنش نظامی بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان در منطقه اشغالی قره‌باغ؛ یک خمپاره به اراضی مرتعی روستای خلف‌بیگلو در خداآفرین اصابت کرد.

از بامداد امروز یکشنبه ۶ مهر ماه؛ تنش نظامی و درگیری بین نیرو‌های نظامی ارمنستان و جمهوری آذربایجان در منطقه اشغالی قره‌باغ بالا گرفت و در میان تبادل آتش بین دوطرف مناقشه، یک خمپاره به اراضی مرتعی روستای خلف‌بیگلو در خداآفرین اصابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





خمپاره مورد اصابت به اراضی مرتعی روستای خلف‌بیگلو از توابع شهرستان خداآفرین، خوشبختانه عمل نکرده و خسارت مالی و جانی در پی نداشت.

نیرو‌های نظامی و مرزبانی آذربایجان شرقی در مرز منطقه‌ی اشغالی قره‌باغ بین جمهوری اسلامی ایران؛ در حالت آماده‌باش بوده و تحولات نظامی را رصد می‌کنند.

همچنین حضور نیروی انتظامی ایران در مرز آذربایجان برای دور کردن مردم و جوانان روستا‌های قره‌داغ از محل درگیری حکایت دارد. رفته رفته به تعداد نیرو‌های انتظامی در اطراف رود ارس اضافه می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خمپاره آذربایجان شرقی مرزبانی جمهوری آذربایجان ارمنستان درگیری جمهوری آذربایجان و ارمنستان پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند

محمود کشاورز با بیان اینکه استان ایلام دارای ۶۳۷ روستا است، اظهار کرد: ۵۰ روستای این استان به دلیل شرایط خاص از جمله صعب‌العبور بودن، خالی از سکنه بودن، جمعیت ساکن کمتر از پنج خانوار و غیره، از لحاظ سرانه کشوری مصوب، برای گازرسانی فاقد توجیه و قابلیت گازرسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام در ردیف استان‌های سبز کشور از لحاظ توسعه گازرسانی قرار گرفته است، گفت: گازرسانی به مناطق محروم از مؤلفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: روند اجرایی پروژه‌های گازرسانی به مناطق کمتر توسعه‌یافته و سخت گذر استان در سال گذشته بسته شد.

کشاورز بیان کرد: تعداد مشترکان گاز استان از شروع گازرسانی به مناطق شهری و روستایی تاکنون ۲۱۵ هزار و ۹۹۸ مشترک است.

وی گفت: تاکنون پنج هزار و ۹۶۵ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع گاز در اقصی‌نقاط استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: تاکنون، بیش از ۱۲۶ هزارو ۷۴۵ انشعاب علمک در نقاط شهری و روستایی استان نصب شده‌است.

کشاورز بیان کرد: در حال حاضر۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به یک هزار و ۳۸۹ واحد تولیدی و صنعتی در استان نیز گازرسانی می‌شود، خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۱۲ شهرک صنعتی و ۲۴ جایگاه CNG در استان نیز در استان انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • (تصاویر) پشتو قالاسی، قلعه‌ صخره‌ای آذربایجان شرقی
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند