Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام فاطمی نسب, امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه همگانی است و ضمن پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است از خانواده شهدا ، ایثارگران و جانبازان تجلیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بازی دراز حجت الاسلام فاطمی نسب در دیدار جمعی از نمایندگان ایثارگران، معتمدین و کارکنان بنیاد شهید سرپل ذهاب که بمناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: ایثارگران و خانواده های معظم شهداء یادگاران ارزشمند دوران پرافتخار دفاع مقدس هستند لذا باید ضمن تکریم این خانواده ها، آنان را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه همگانی است و بر عهده همه رهروان راه شهداست که ضمن پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت از خانواده شهدا ، ایثارگران و جانبازان تجلیل کنند.

سلمان حسن پور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیز در ادامه گفت: همه شهدا جاودانه، سرافراز و سربلند هستند و در نزد خداوند متعال متنعم هستند وآن کسی که ضرر کرده واز قافله شهدا جا مانده، امثال ما هستیم لذا باید دعا کنیم شهدا دست ما را هم بگیرند تا در این مسیر از کاروان و قافله آن‌ها جا نمانیم.

وی افزود:  یکی از اصلی‌ترین وظایف مسئولان نظام رسیدگی و حل مشکلات خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و بنیاد به عنوان اصلی‌ترین ارگان خدمت رسان به این عزیزان با تمام توان پیگیر مطالبات به حق ایثارگران خواهد بود.

لازم به ذکر است، در پایان این دیدار از حمایتها و پشتیبانی امام جمعه سرپلذهاب و فرمانده سپاه این ناحیه تجلیل شد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از 85 هزار نفر جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس 803 شهید، 163 آزاده و 840 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خانواده شهدا سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی

نشست مشترک مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری خراسان رضوی و مشاور استاندار در امور ایثارگران صبح امروز سه شنبه چهارم اردیبهشت 1403 در محل این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی، حسین شرافتی در این نشست بر ضرورت نگاه ویژه به وضعیت خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و مدافعین حرم تیپ فاطمیون جامعه اتباع و مهاجرین خراسان رضوی تأکید نمود و بیان داشت ساماندهی این گروه از اتباع در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

وی با اشاره به در دستور کار بودن مستمر بازدید، سرکشی و تکریم خانواده های شهدا  و ایثارگران اتباع توسط این اداره کل، خاطر نشان ساخت: مطابق با سیاستهای راهبردی سازمان ملی مهاجرت طرحها و برنامه های مختلفی جهت رسیدگی و ساماندهی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اتباع و مهاجرین خارجی کشور تدوین و به مرحله اجرا رسیده است.

امیرالله شمقدری نیز در این نشست ضمن قدردانی از خدمات اداره کل امور اتباع و مهاجرین خراسان رضوی در قبال خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران اتباع و مهاجرین استان بر ضرورت ادامه روند خدمت صادقانه و بشردوستانه به ایشان تأکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال