Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@11:25:48 GMT

برخورد قاطع با متخلفین عرضه گاز ال پی جی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۱۴۰۳

برخورد قاطع با متخلفین عرضه گاز ال پی جی

تهوری با بیان اینکه توزیع گاز مایع فقط به صورت الکترونیکی انجام می شود، گفت: با متخلفین عرضه گاز ال پی جی برخورد قاطع انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی تهوری» امروز (۶ مهر) به رسانه های گروهی با توجه به اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع، اظهار کرد: تمامی مصرف کنندگان صنعتی، واحدهای تولیدی و صنفی متقاضی گاز مایع  باید در سامانه «سدف» ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه امکان تامین گاز مایع تنها از طریق ثبت نام در این سامانه میسر خواهد بود، افزود: همچنین تمامی شرکت های موزع موظفند براساس دستورالعمل های ابلاغی نسبت به ارائه خدمت و تأمین نیازمندی مردم اقدام کنند.

 

تهوری فروش گاز مایع توسط واحدهای صنفی غیر مرتبط  را تخلف عنوان کرد و ادامه داد: با متخلفین  این حوزه با جدیت برخورد خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه نظارت های مشترک با تعزیرات، شرکت پخش فرآورده های نفتی، پلیس امنیت اقتصادی و آتش نشانی بر مراکز عرضه گاز مایع افزایش می یابد، تصریح کرد: قیمت هر سیلندر گاز مایع  9 هزار و 700 تومان درب ایستگاه و 10 هزار و 400 تومان به صورت جارویی در سطح استان است لذا عدم رعایت سطح قیمت و فروش با قیمت بالاتر از قیمت مصوب تخلف و با متخلفین مطابق قانون نظام صنفی و تعزیرات برخورد قاطع خواهد شد.

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی هرگونه نگهداری سیلندر در انبار با توجه به مخاطرات آن توسط افراد غیر مرتبط  را ممنوع  اعلام کرد و افزود: همچنین  تغییر سیستم خودروهای بنزین سوز به LPG برابر اعلام شرکت پخش فرآورده های نفتی مخاطره آمیز و فاقد مجوز است.

 

وی بیان کرد: واحدهای صنفی مکانیکی و واحدهای تعمیرگاهی در استان  خراسان جنوبی مجاز به نصب سیستم LPG نیستند و در صورت انجام و ایجاد حادثه، متصدی واحد مسئول خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: هیچ گونه مرکز مجازی در سطح استان برای تزریق LPG وجود ندارد و انجام این عمل خلاف و مخاطره آمیز است بنابراین  هیچ واحد صنفی مجاز به تزریق گاز LPG نبوده و در صورت مشاهده نیز با مختلفین برخورد و در صورت تکرار از ظرفیت محاکم قضایی و دادستانی استان نیز استفاده خواهد شد.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان صمت توزیع گاز مایع برخورد با متخلفان بیرجند خراسان جنوبی گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار قاچاق در کوهبنان

سرهنگ سیدرضا اسلامی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع سیگار قاچاق توسط متصدی یک واحد صنفی در کوهبنان، ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات لازم با هماهنگی قضائی به آدرس این مغازه اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی از این واحد صنفی نوزده هزار و دویست نخ انواع سیگار قاچاق کشف و متصدی این واحد با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کوهبنان با تاکید بر تلاش مضاعف پلیس در حوزه برخورد با سودجویان، قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی اذعان داشت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • برخورد قاطع با کشت و زرع و برداشت آب غیرمجاز در بند بهرام سد ملاصدرا
  • کشف سیگار قاچاق در کوهبنان