Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار تنگسیری حل مشکلات اقتصادی مردم را از اساسی‌ترین وظیفه مسئولان نظام دانست و گفت: مسئولان به‌ خصوص دولتمردان باید با درایت و برنامه‌ریزی مدون به دنبال چاره‌جویی حل نیازهای مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان منطقه آزاد اروند، «سردار علی تنگسیری» امروز (یکشنبه 6 مهر) در نخستین همایش نقش عشایر در دفاع مقدس با عنوان (رشادت های عشایر) که در سالن همایش های سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، با بیان اینکه مردم خوزستان به ویژه عشایر غیور و مرزدار این استان در برخی عملیات‌های نظامی دوران دفاع مقدس نقش محوری و اساسی داشتند اظهار کرد: جامعه سلحشور عشایری همواره از پیشگامان تحقق آرمان های انقلاب بوده و در تبعیت از ولایت فقیه، رهبری و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب حضوری چشمگیر و تحسین برانگیزی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراهی عشایر خوزستان در طول دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: عشایر به‌عنوان مرزبانان این کشور در دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان در عملیات‌های مختلف جانفشانی کرده و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند و نشان دادند همواره و در همه حال حامی نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند؛ آنها شهید دادند تا انقلاب و اسلام زنده بماند.

 

وی با بیان اینکه عشایر در دوران دفاع مقدس غیرتمندانه از ناموس، کشور و اسلام دفاع کردند ادامه داد: شاید در صفحات تاریخ نامی از آنها برده نشده اما ما باید به این شهامت ها بپردازیم؛ روستائیان در مرز را فراموش نمی‌کنیم چرا که حاضر به اطاعت از صدام و صدامیان و خیانت به کشور و ناموس خود نشدند.

 

سردار تنگسیری شهید خلبان یاسینی را شجاع مرد عشایر غیور و سردار شهید دریساوی را مطعلق به عشایر دانست و تصریح کرد: چکیده دلاورمردان شهید عشایر سردار سرلشکر علی هاشمی است، سردار سلیمانی به عشایر خوزستان عشق می‌ورزید و بنده نیز با عشق آماده‌ام که دست به سینه در مقابل همه عشایر عزیز قرار بگیرم و از آنها تشکر کنم.

 

وی با اشاره به اینکه دنیا پایان می یابد و نباید به آن وابستگی داشته باشیم اضافه کرد: آن چیزی که باقی می ماند عزت، شرف، ناموس، اسلام و دین است و اگر می خواهیم مانداگار شویم نقش راه این است که آنها را فراموش نکنیم.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اتحاد و همدلی را رمز موفقیت نظام در همه عرصه‌ها خواند و تاکید کرد: همبستگی که در عشایر در هم سویی با نظام و انقلاب وجود دارد نماد عینی این وحدت است و همانگونه که امام راحل فرمودند عشایر جزء ذخایر انقلاب اسلامی هستند لذا مسئولان باید نسبت به این قشر احساس مسئولیت کنند.

 

وی تنها راه حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را در گرو تبعیت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: تا مادامی که عمل به فرامین رهبری و حرکت در مسیر رهنمودها و اندیشه‌های ایشان سرلوحه کار آحاد ملت باشد، هیچ آسیب، گزند و تهدیدی متوجه کشور نخواهد شد.

 

سردار تنگسیری با بیان اینکه در دوران طاغوت بالاترین برد موشک شناورهای ما ۴۵ کیلومتر بود خاطر نشان کرد: اکنون در نیروی دریایی موشک ساخت نیروهای بومی آن هم کروز نه بالستیک ۷۰۰ کیلومتر برد دارد و وزارت دفاع و نیروی مسلح نیز موشک های کروز را در بردهای هزار کیلومتر تولید می‌کند.

 

وی عنوان کرد: امروز دشمن می‌داند در مقابل چه کسی قرار گرفته است، در یک مقطع کوتاه نیروی دریایی سپاه با دست‌ خالی و قایق ماهیگیری که روی آن سلاح گذاشته بودیم در مقابله با نیروهای آمریکایی فقط چهار شناور را از دست دادیم و ۹ شهید را تقدیم کردیم، اما از آنها بیش از ۵۴ کشته گرفتیم.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود حل مشکلات اقتصادی مردم را از اساسی‌ترین وظیفه مسئولان نظام برشمرد و تاکید کرد: مسئولان به‌ خصوص دولتمردان باید با درایت و برنامه‌ریزی مدون به دنبال چاره‌جویی حل نیازهای مردم باشند.

 

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن توطئه و ایجاد تفرقه‌افکنی میان مردم و مسئولان است اذعان کرد: باید در این زمینه هوشیار باشیم، ایران اسلامی بسیار غنی است و دشمن توانایی از پا درآوردن ما را ندارد، همانگونه که دشمن در هشت سال دفاع مقدس برابر ما زانو زد اکنون نیز زانو خواهد زد، ما در آب‌های خلیج فارس و هر جای دیگری آماده مقابله با دشمن هستیم.

 

سردار تنگسیری از برخورداری امنیت بالای آب‌های سرزمینی ایران اسلامی خبر داد و خاطر نشان کرد: فرزندان این کشور شبانه‌روز آب‌های سرزمینی را پایش می کنند و خواب را بر چشم دشمنان به خصوص آمریکای جنایتکار حرام کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه امروز ایران به لحاظ تجهیزات نظامی به نقطه‌ای رسیده است که توان مقابله با هرگونه سلاح دشمن را دارد اضافه کرد: محکم در مقابل دشمن خواهیم ایستاد و اجازه نمی‌دهیم منافع ایران اسلامی در خلیج فارس و سرزمین‌های آبی از سوی دشمن به خطر بیفتد.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از الحاق 188 پهباد و 112 شناور رزمی در سال جهش تولید به نیروی دریایی سپاه خبرد اد و تصریح کرد: فرمان ولی امر مسلمین در نیروی دریایی سپاه در سال جهش تولید عملی و تا پایان سال نیز به ظرفیت توان نیروهای دریایی سپاه اضافه خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه در مقابل دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تا پای جان ایستادگی خواهیم کرد ادامه داد: میدان را در مقابل دشمنان خالی نخواهیم کرد و آسیب جدی به پیکره استکبار جهانی وارد می‌کنیم.

 

سردار تنگسیری یاد آور شد: نیروی دریایی سپاه و ارتش بر تنگه هرمز و خلیج فارس اشراف کامل دارند و حضور آمریکا در این منطقه هیچگونه امنیتی را به دنبال ندارد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش عشایر در دفاع مقدس حل مشکلات اقتصادی مردم دشمنان نظام موشک های کروز تجهیزات نظامی منطقه آزاد اروند نیروی دریایی سپاه هفته دفاع مقدس دولتمردان فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران سردار تنگسیری انقلاب اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی

جانشین فرمانده کل سپاه در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار،سردار فدوی امروز در نشست دانشگاهیان حکیم سبزواری که به‌منظور بررسی ابعاد و پیامد‌های عملیات وعده صادق در تالار استاد شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، اظهارداشت: همه توانمندی‌ های آمریکا، انگلیس، فرانسه پای کار آمدند؛ تا نگذارند عملیات وعده صادق به نتیجه رسد، اما با انجام عملیات همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد.

وی افزود: در عملیات وعده صادق در واقع ما با هم پیمانان رژیم منحوس اسرائیل یعنی آمریکا، انگلیس و فرانسه روبرو بودیم و  توانستیم  قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در دنیا نمایان کنیم؛ این عملیات انتقامی، نه اقدامی مخفیانه که حرکتی بسیار آشکار و علنی بود که چند ساعت پیش از آن، یعنی از زمان شلیک موشک و ارسال پهپادها، همه دنیا از قصد ما خبردار شدند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق نه موشک‌ها و امکانات نظامی، بلکه اراده و قدرتی بود که ریشه در انقلاب اسلامی دارد و همین اراده منبعث از انقلاب اسلامی است که تصمیم می‌گیرد در برابر همه دنیای کفر و استکبار بایستد.

جانشین فرمانده کل سپاه  تاکیدکرد: خون سردار شهید محمدرضا زاهدی برای جبهه حق با برکت بوده و موجب سرافکندگی و شکست جبهه باطل شد؛ همه توانمندی‌‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه پای کار آمدند تا نگذارند عملیات وعده صادق به نتیجه برسد، اما به لطف خدا و خودباوری سربازان اسلام عظمت بزرگی در دنیا برای ایران آفریده شد.

سردار فدوی ادامه داد: در طول 8 سال دفاع مقدس آمریکا بار‌ها به‌طور مستقیم با ما مقابله کرد اما  اتصال انقلاب اسلامی ایران به اراده خداوند که وعده پیروزی حق بر باطل را داده است باعث شد استکبار جهانی در حوادثی مانند صحرای طبس خوار و ذلیل شود.

وی خاطرنشان کرد: در طول دوران دفاع مقدس  حدود 40 هزار نفر از پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند؛ این شهادت سبب شد قدرت بی نظیری به سپاه پاسداران بخشیده شود و پیروز میدان‌های نبرد حق علیه باطل باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه گفت: اکثر مردم جهان علیه این ظلم و وحشی گری علیه رژیم صهیونسیتی و حامیانش در گوشه و کنار جهان تظاهرات کرده اند و وعده خدا در مورد فلسطین که همان آزادی قدس شریف است محقق می‌شود.

سردار فدوی با بیان اینکه مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم در قانون اساسی ما هم آمده است،‌ گفت: در بیش از 92 درصد کشورهای دنیا علیه صهیونیست ها و آمریکا تظاهرات کردند و این حرکت انقلاب اسلامی است که در کل عالم ادامه می یابد تا به ظهور ختم شود.

وی با عنوان اینکه توانمندی‌های مادی و دنیایی جبهه باطل تناسبی با جبهه حق ندارد و آنان توانایی‌های بیشتری دارند افزود: دشمن در تقابل با جبهه حق پیروز نبوده است چرا که خداوند وعده داده و ضمانت کرده است که همیشه حزب خدا پیروز بوده و شکست از آن حزب شیطان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: ستون پنجم دشمن علاوه بر جبهه نظامی در ابعاد دیگر جامعه همچون فرهنگی و اقتصادی حضور دارد و باید با هوشیاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و همه دلسوزان نظام نقشه شوم آن‌ ها به خصوص در حوزه اقتصادی نقش بر آب شود.

جانشین فرمانده سپاه در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می کند و هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می کند.

گفتنی است؛نشان عالی سربداران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در دانشگاه حکیم سبزواری اهداء شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است