Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: انتقام خون شهدای مرزبان در دشت‌آزادگان را به زودی از قاچاقچیان می‌گیریم

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا امروز و پس از شهادت مرزبانان دشت آزادگانی به خوزستان سفر کرد. 

بیشتر بخوانید: شهادت دو مرزبان ایرانی در درگیری با قاچاقچیان

سردار گودرزی امروز در جریان سفر به دشت آزادگان اظهار کرد: انتقام خون شهدای مرزبان در دشت‌آزادگان را به زودی از قاچاقچیان می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ببینید: عکس/ ساعاتی با مرزبانان

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: به اشرار اجازه سلب امنیت و آسایش مردم را نمی‌دهیم و در مقابل آنها می‌ایستیم. 

عصر روز گذشته، شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹، گشت دریایی مرزبانی در هورالعظیم مشغول گشت‌زنی و انجام ماموریت‌های محوله بود که اشرار مسلح با آنان درگیر شدند و در این درگیری مسلحانه سروان «مقداد بویر» و استواریکم «عبداله مومن زاده» از کارکنان هنگ مرزی دشت آزادگان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یکی از کارکنان مرزبانی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین اخبار حوادث سردار گودرزی مرزبانی ناجا خوزستان هنگ مرزی دشت آزادگان دشت آزادگان مشرق فرمانده مرزبانی ناجا دشت آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • حزب‌الله انتقام شهادت یک رزمنده خود را گرفت