Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:43:05 GMT

همایش زن الگوی تاریخ‌ساز در یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۱۶۹۳

همایش زن الگوی تاریخ‌ساز در یزد برگزار شد

گروه استان‌ها - زنان شخصیت‌های ارزشمندی و درخشانی دارند، همواره در تاریخ اثر ماندگار داشته و در حال حاضر زنان نقش الگو و بصیرت‌افزایی در جامعه دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، عصر امروز همایش زن الگوی تاریخ‌ساز در یزد برگزار شد، نام این همایش برگرفته از پیام حضرت مقام معظم رهبری در خصوص الگوی سوم است که در پیام خود زن را الگوی تاریخ ساز معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه توسط کمیته بانوان کنگره چهار هزار شهید استان و چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده که با همکاری اداره کل بانوان و خانواده استانداری یزد، سپاه الغدیر، بسیج جامعه زنان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بسیج هنرمندان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و صدا و سیما انجام شد.

در کنار همایش، نمایشگاهی 14 غرفه‌ای از نقش زنان در روز عاشورا به نام زنان عاشورایی مدافع ولایت، نقش زنان در پشتیبانی جنگ، نقش زنان در عرصه علم و فناوری، نقش زنان در جنگ نرم، نقش زنان در عرصه مقابله با کرونا، نقش زنان در ظهور برپا شد.

کرمانشاه| استفاده از نظرات حقوق‌دانان بسیجی در حوزه دفاع از تمدن نوین اسلامی ضروری استفرمانده سپاه استان یزد: کسبه و بازاریان مهمترین نقش را در شکل‌گیری تمدن اسلامی دارندیاسوج| آیت‌الله اعرافی: چهره‌های پرورش یافته حوزه علمیه قم تمدن‌ساز بوده‌اند زن مسلمان می‌تواند عفیفه باشد محجبه باشد و در تمامی عرصه‌های زندگی در مرکز هسته و به عنوان پایه و اساس جامعه وزندگی باشد، یک‌جا نقش همسری دارد یک جا مادری می‌کند و در جایی خواهری دلسوز است.

تاریخ فراوان از این نمونه‌ها دیده است، از زن اول در گیتی و خلقت، حضرت حوا تا به امروز، الگوی تمام زنان دو عالم حضرت زهرا(س) است که در حدیث شدیف کسا می‌خوانیم تمامی خلقت آسمان‌ها زمین دریاها، کوه‌ها و حرکت‌شان به خاطر وجود حضرت زهرا است.

این برنامه که در محل قلعه خیر آباد واقع در بلوار شهید موحدین روز عصر امروز از ساعت 16 تا 18 با حضور 40 نفر از بانوان فعال در عرصه دفاع مقدس و عرصه مقابله با کرونا برگزار و از آنان تجلیل شد.

همچنین در این برنامه تعداد 2000 بسته معیشتی و 50 جهیزیه کامل هر کدام به ارزش 18 میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/781/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نقش زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«دوم اردیبهشت سالروز یک رویداد مهم در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی است روزی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و از آن زمان تا به امروز خدمات ارزنده‌ای در دفاع از کیان کشور و مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام ارائه کرده است.

بی شک نقش سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و در عرصه تولید قدرت دفاعی و بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی و کمک رسانی به مردم مناطق محروم، سیل زده و زلزله زده و آسیب دیدگان از بیماری کرونا نقشی برجسته و بی‌بدیل بوده و در تمام عرصه‌های حساس نظام خوش درخشیده است.

همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.» امروز می‌بینیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح با آمادگی کامل از مرزهای آبی، خاکی و هوایی کشور پاسداری می‌کند و به برکت وجود این عزیزان دشمنان قسم خورده نظام جرأت دست اندازی به خاک پاک کشور اسلامی ما را ندارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار دل‌ها، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی از تلاش‌ها و زحمات نیروهای سلحشور و شجاع سپاه پاسداران که با عملیات قدرتمند و غرور آفرین وعده صادق علاوه بر افزایش امنیت و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی باعث شادی و شعف در بین همه مردم و دلسوزان و دوستداران نظام شدند قدردانی کرده و موفقیت روز افزون این عزیزان در عرصه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تا ظهور منجی عالم بشریت و عدالت‌گستر جهان حضرت صاحب‌الزمان (عج) را از خداوند متعال خواستارم.»

کد خبر 746637

دیگر خبرها

  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • برنامه ابلاغی اصلاح الگوی کشت در استان نیازمند بازنگری کشوری است
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • «جهاد و هجرت» شعار ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع)
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود
  • جایگاه جنسیت در الگوی سوم؛ ذیل انسانیت یا فوق انسانیت؟
  • ذات و حقیقت سپاه برگرفته از فرهنگ عاشوراست
  • همایش تجلیل از مفاخر موسیقی نواحی و اقوام ایرانی در بوکان برگزار شد