Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

درباره نحوه قضاوت کو هیونگ جین دوره کره‌ای در بازی  پرسپولیس ایران و السد قطر گفت: این داور یک قضاوت بی‌نقص را به نمایش گذاشت.

اوج قضاوت خوب این داور در دقیقه 69 بود زمانی که بازیکنان قطر اعتقاد به پنالتی داشتند اما او بهترین تصمیم را گرفت و ضربه کرنر اعلام کرد زیرا ابتدا بازیکن شماره 77 (سعید آقایی) ابتدا توپ را با سر زد و سپس به بازیکنان تیم السد قطر برخورد کرد و این صحنه به هیچ عنوان پنالتی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد کارت قرمزی که به سیامک نعمتی نشان داد، گفت: سیامک نعمتی قبل از این صحنه یک بار با آرنج به بازیکن السد قطر ضربه زد اما در دقیقه 90 به علاوه یک در تصاویر تلویزیونی مشخص نبود چه اتفاقی رخ داد که داور به او کارت قرمز مستقیم را نشان داد زیرا بعد از آنکه دو بازیکن به هوا پریدند بازیکن السد یقه پیراهن نعمتی را هم کشید. شاید بین بغداد بونجا و سیامک نعمتی اتفاقی رخ داد که در تصاویر تلویزیونی ندیدم. 

رئیس اسبق دپارتمان داروی فوتبال  افزود: این داور کره‌ای 10 سال است که در لیگ قهرمانان قضاوت می‌کند و یکی از بهترین داوران آسیا است و در این بازی نیز تمامی تصمیماتش درست بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس ایران السد قطر سیامک نعمتی پرسپولیس السد قطر سیامک نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان

به گزارش "ورزش سه"، استفانی فراپارت، داوری که در سال 2019 تاریخ‌ساز شد، بدون شک بدترین سال خود را تجربه می کند. این داور زن 40 ساله فرانسوی در لیست داوران منتخب برای قضاوت دو رویداد مهم ورزشی تابستان امسال قرار نگرفته است و در بازی های المپیک پاریس و یورو 2024 آلمان حضور نخواهد داشت.

"بهترین داور زن جهان" در سال‌های 2019، 2020، 2021 و 2022، بر اساس گزارش IFFHS، علیرغم این واقعیت که بالاتر از هر داور زن در سال های اخیر بوده و اولین زنی بود که برای داوری فینال سوپرجام فوتبال اروپا در سال 2019 منصوب شد، از حضور در مهمترین رویدادهای امسال محروم شده است. او در چند ماه پایانی سال 2023 و شروع سال جدید چند اشتباه تاثیرگذار داشته که برایش تاوان سختی داشت.

فراپارت همچنین اولین زنی بود که یک مسابقه را در رقابت‌های لیگ یک فرانسه قضاوت می‌کرد و در دسامبر 2020، اولین زنی بود که در لیگ قهرمانان اروپا داوری کرد. او همچنین اولین داور زن بود که در جام جهانی 2022 در قطر یک مسابقه فوتبال مردان را قضاوت کرد.

دیگر خبرها

  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا