Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا نیکوکار، یکشنبه در گفت ‌و گو با ایرنا با اشاره به اینکه هزینه تامین این وعده غذایی ۴۳۰ میلیون ریال است، افزود: این کار زیر نظر گروه بهداشتی بیمارستان پیمانیه و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و تا یازدهم مهرماه ۹۹ ادامه دارد.

وی، بیان داشت: در شرایط شیوع کرونا، نیکوکاران و خیرین سلامت این شهرستان با سخاوت به یاری همنوعان خودشتافتند و همچنان انتظار داریم که مردم و نیک‌اندیشان به پویش " هر نفر یک خیر سلامت"بپیوندند و نذورات و حمایت‌های مادی و معنوی خود را در ماه صفر به تامین اقلام و تجهیزات بهداشتی و درمانی، برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به بیماران اختصاص داده و مدافعان سلامت را یاری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ننیکوکار ادامه داد: نیک‌اندیشان می‌توانند، هدایا و کمک‌های مردمی خود را به شماره حساب:۲۸۸۳۵۲۳۶۱ و شماره کارت:۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۹۰۲۶۳ متعلق به بانک رفاه واریز کنند یا با دفتر امور سازمان‌های مردم‌ نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم به شماره ۰۹۱۷۵۶۶۴۵۰۷تماس بگیرند. 

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.


 

برچسب‌ها جهرم فارس بهداشت و سلامت وقف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهرم فارس بهداشت و سلامت وقف جهرم فارس بهداشت و سلامت وقف اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج

هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت گفت: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملا رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزء پنج استان استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان
  • بررسی روند پیشرفت طرح پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • جلب مشارکت خیرین در امر سلامت ضروری است
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد
  • اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره
  • افزایش طول عمر بیماران تالاسمی با دریافت خدمات درمانی مطلوب در بیمارستان های استان