Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@20:00:00 GMT

مظفری‌زاده: پرسپولیس به اخراج نعمتی اعتراض کند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۱۸۳۲

مظفری‌زاده: پرسپولیس به اخراج نعمتی اعتراض کند

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: این فرصت وجود خواهد داشت که پرسپولیس در بازی بعدی از بازیکن محروم خود استفاده کند.

به گزارش "ورزش سه"، سعید مظفری زاده درباره قضاوت داوران کره ای در بازی پرسپولیس و السد قطر عنوان کرد: کو هیون جی و دو کمک داور کره ای در مجموع قضاوت خوبی را در مسابقه تیم های السد و پرسپولیس ارائه دادند و کاملا منصفانه سوت زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سختی بود و داور سعی کرد با دوندگی زیاد به صحنه ها نزدیک باشد. کمک داوران هم در اعلام صحنه های آفساید درست عمل کردند و سعی داشتند در مورد خطاهای نزدیک به خود هم به داور کمک کنند.


وی افزود: تنها نکته ای که درباره قضاوت این داور می توانم بگویم، مربوط به اخراج سیامک نعمتی در دقایق پایانی بازی بود. داور به درستی صحنه را ندید و فکر می کنم بر اساس فرضیات خودش تصمیم به دادن کارت قرمز گرفت.


مظفری زاده گفت: پرسپولیس هم می تواند همانطور که الدحیل درباره مدافع خودش فرجام خواهی کرد و اعتراض کتبی و رسمی خودش را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند. این فرصت وجود خواهد داشت که پرسپولیس در بازی بعدی از بازیکن محروم خود استفاده کند.

کمیته داوران سعید مظفری زاده پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران سعید مظفری زاده پرسپولیس تهران مظفری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!

پسر «خداداد افشاریان» رئیس کمیته داوران، و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از برگزاری 28 هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران و در حالی که تنها شش هفته به پایان این رقابت‌ها باقی مانده است تاکنون سه داور آمار بیشترین قضاوت به‌عنوان داور وسط را به خود اختصاص دادند. ناصر جنگی، مسعود حقیقی و پوریا افشاریان با هفت مرتبه قضاوت به‌عنوان داور اصلی تاکنون رکورددار قضاوت در این لیگ هستند.

 البته پسر رئیس کمیته داوران در دو مسابقه هم به‌عنوان داور چهارم در تیم داوری حضور داشته است تا کل آمار ابلاغ‌های وی (داور اصلی و داور چهارم) به عدد ۹ برسد.

افشاریان قصد داشت چند تن دیگر از نزدیکان و اعضای دور و نزدیک خانواده‌اش را هم در داوری وارد کند اما با خبررسانی رسانه‌ها، جلوی این موضوع گرفته شد.

دیگر خبرها

  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا