Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@02:50:36 GMT

20 دقیقه برای سوزاندن دل بارسلونا کافی بود! (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۱۸۳۸

20 دقیقه برای سوزاندن دل بارسلونا کافی بود! (عکس)

لوییس سوارز، ستاره جدید اتلتیکومادرید شروع فوق العاده ای را در این تیم تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لوییس سوارز جمعه شب و به صورت رسمی از بارسلونا جدا شده و با قراردادی دو ساله راهی اتلتیکومادرید شد. جدایی او از بارسا حواشی فراوانی داشت، اما این ستاره اوروگوئه ای در اولین دیدار در ترکیب روخی بلانکوس نمایشی فراتر از تصور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لوییس سوارز که در دقیقه 70 به جای دیگو گاستا وارد میدان شد، خیلی زود درخشش در ترکیب اتلتیکومادرید را آغاز کرده و سه دقیقه بعد پاس گل مارکوس یورنته را برای او مهیا ساخت.

 

اما این تازه ابتدای کار بود و مهاجم 34 ساله موفق شد در دقیقه 86 و روی ارسال مارکوس یورنته، با یک ضربه سر دقیق و فنی دروازه گرانادا را باز کرده و اولین گلش را برای اتلتیکومادرید به ثمر برساند. طوفان لوییس سوارز ادامه یافت و او در دقیقه 94 با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه از درون محوطه باز هم موفق به گلزنی شد تا در نهایت اتلتیکومادرید با برتری قاطع 1-6 گرانادا را مغلوب کند.

 

بی شک این عملکرد درخشان فشار روی مدیران بارسلونا و رونالد کومان را افزایش خواهد داد. بسیاری معتقد بودند لوییس سوارز هنوز هم می توانست عصای دست بارسلونا در فصل جاری باشد و جدایی بازیکنی که هنوز در اوج قرار دارد زود بود. این در حالیست که بارسا هنوز موفق به جذب گزینه جایگزین و یک مهاجم تخصصی در خط حمله نشده و بی شک کار بازیکنانی چون لیونل مسی و آنتوان گریزمان در فصل پیش رو بدون حضور لوییس سوارز دشوارتر از قبل خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

دیگو کاستا بارسلونا اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیگو کاستا بارسلونا اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز لوییس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب در دیداری حساس و مهم در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را از سر راه بردارد تا یک قدم دیگر به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک شود.

بلینگام و واسکز دو ستاره رئال در این دیدار بودند که موفق شدند دو گل مهم برای این تیم به ثمر برسانند و پس از گل ستاره انگلیسی که باعث پیروزی شاگردان کارلو آنجلوتی در وقت‌های اضافه برابر رقیب قدیمی شد بود که آنها تصمیم گرفتند شادی گل خاصی را به نمایش بگذارند.

رقص دو نفره این دو بازیکن توجه بسیاری از هواداران رئال و کاربران در شبکه‌های اجتماعی را جلب کرد و تصاویر جالبی از این حرکت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو منتشر شد که با واکنش واسکز همراه شده است.

این بازیکن در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« رقصیدن؟ عکس بسیار خوب و جالبی است. ما این خوشحالی پس از گل را چند باری در تمرینات انجام داده بودیم و حالا لحظه مناسبی برای رونمایی از آن بود.»

دیگر خبرها

  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت