Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا عباس صابر روز یکشنبه در جلسه شورای پیشگیری از اعتیاد در فرمانداری آستارا اظهار کرد: نهادهایی نظیر آموزش و پرورش، هلال احمر و دانشگاه ها برای ارائه آموزش های نوین پیشگیری از اعتیاد پیشگام باشند.

وی بیان کرد: در این راستا نباید از ظرفیت رسانه های گروهی غافل شد و نیروی انتظامی به صورت جدی با هرگونه عرضه مواد مخدر در سطح بازار و پارک ها مقابله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عده ای در لباس اصناف به عرضه مواد مخدر اقدام می کنند و نظارت بر بازار باید بیش از پیش تشدید و با هر گونه کاشت احتمالی گیاهان ممنوعه مقابله شود.

فرماندار آستارا گفت: آسیب های اجتماعی به ویژه مواد مخدر، بیش از حد تصور، جوانان را تهدید می کنند و باید به رفع این مشکل، فراتر از وظایف سازمانی توجه کرد و اجرای برنامه‌های دقیق با نوآوری و همکاری سمن ها لازم است.

صابر اضافه کرد: کشور ما با تقدیم شهدای ناجا و مرزبانی، پرچمدار مبارزه با مواد مخدر است و برای غنای اوقات فراغت جوانان و بهره مندی از ظرفیت مراکز علمی باید اقدام شود.

فرماندار آستارا ادامه داد: آسیب ‌های اجتماعی و اقتصادی ناشی از مواد مخدر به بخش‌ های مختلف جامعه جبران ناپذیر است اما نباید از برنامه ‌های فرهنگی در مقابل خطرات این بلای خانمان سوز غافل شد.

شهرستان مرزی و گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا مواد مخدر دانش اعتیاد ستاد مبارزه با مواد مخدر اعتیاد پیشگیری از اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا مواد مخدر دانش اعتیاد ستاد مبارزه با مواد مخدر اعتیاد پیشگیری از اعتیاد آستارا مواد مخدر دانش اعتیاد ستاد مبارزه با مواد مخدر اعتیاد پیشگیری از اعتیاد اخبار کنکور مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف هشت کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در شهر جدید مهستان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک زوج در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهر جدید مهستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این زوج سوداگر مرگ را دستگیر کردند. در بازرسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از منزل متهمان، ۸ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست همواره نسبت به فعالیت افراد مشکوک در پیرامون محل سکونت خود حساس باشند و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی