Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس امشب  در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا به مرحله یک چهارم صعود کند.

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت: فوتبال روی ناعدالتی خود را به ما نشان داد. در اکثر بازی زمام را اختیار داشتیم ولی به دلایل کوچک بازی را باختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قبل از این بازی به بازیکنانم هشدار داده بودم هر اشتباهی در این بازی به منزله حذف از لیگ قهرمانان آسیا است. ما اشتباهات کوچکی کردیم و تاوان سنگینی دادیم.

ادامه دارد.....

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال لیگ قهرمانان آسیا قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

دیگر خبرها

  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است