Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تاتنهام در لحظات پایانی مقابل نیوکاسل با نتیجه یک بر صفر پیش بود تا در دقیقه 90+7 با تصمیم داور و ویدیوچک به تساوی برسد.

این اتفاق باعث شد تا ژوزه مورینیو شدیداً عصبانی شود.

او در مصاحبه پس از بازی با اسکای گفت: من ترجیح می‌دهم که پولم را به جای اینکه به عنوان جریمه به اتحادیه فوتبال انگلیس بدهم صرف خیریه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل در خصوص اتفاقاتی که در این بازی افتاد حرفی نخواهم زد.

وی ادامه داد: در میان 2 نیمه استیو بروس، مربی نیوکاسل از نتیجه راضی بود. او می‌دانست که نتیجه به جای اینکه یک بر صفر به پایان رسد باید با نتیجه 3 یا 4 بر صفر به پایان می‌رسید.

مورینیو گفت: این احترامی است که تاتنهام به دیگران می‌گذارد. می‌دانیم که تاتنهام به دلیل نگرفتن جام‌های زیاد با تیم‌های دیگر قابل قیاس نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مورینیو تاتنهام انگلیس جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تا دقیقه 29 بازی برگشت با پی اس جی در مجموع 4-2 از حریفش پیش بود و به نظر می رسید به راحتی قادر است راهی نیمه نهایی شود ولی در یک صحنه غافلگیرکننده، آرائوخو با خطا روی بارکولا قرمز گرفت و از زمین اخراج شد. اتفاقی که ورق را به سود تیم پاریسی برگرداند و در ادامه بارسا با دریافت چهار گل حذف شد.

ریو فردیناند معتقد است خطای آرائوخو بچه‌گانه و کاملا بی دلیل بود و بهتر بود او اجازه می داد بازیکن حریف وارد محوطه جریمه شود.

اسطوره یونایتد در این رابطه گفت: «واقعا احمقانه بود. وینگر پی اس جی از دروازه دور بود و نیازی به آن خطا حس نمی شد. این یک حرکت ساده لوحانه است. این خطا از یک بازیکن جوان و بی تجربه که از جو بازی وحشت زده است، انتظار می رود نه از آرائوخو. بارسا اوضاع را خیلی خوب تحت کنترل داشت و آن خطا اصلا لزومی نداشت. یک مدافع بزرگ باید بداند کجای زمین خطا کند و مدافعان باید تا جایی که ممکن است قبل از محوطه جریمه و درون آن، تکل اشتباه نزنند.»

دیگر خبرها

  • اکیپ خبر داد؛ زیدان منچستریونایتد را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد
  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴