Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-دادستان عمومى و انقلاب شهرستان راور از بازداشت یکى از اعضاى باند مسلح قاچاق مواد مخدر و کشف نیم تن مواد مخدر خبر داد.

ابوالفضل فرحبخش، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور در گفت‌وگو با میزان از درگیری مسلحانه ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم (ع) شهرستان راور با اشرار مسلح خبر داد و گفت: در این عملیات یکی از اعضای این باند مسلح به همراه نیم تن موادمخدر دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور اظهار کرد: پس از انجام اقدامات منسجم اطلاعاتی از سوی پلیس، مشخص شد اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر قصد حمل و جابجایی یک محموله موادمخدر را از پهنای کویر راور به سمت خراسان جنوبی دارند.

وی تصریح کرد: بلافاصله موضوع پیگیری و دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ صادر و در دستور کار یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم (ع) قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: مرحله دوم طرح جمع آوری معتادین متجاهر در راور اجرایی شد

فرحبخش بیان کرد: در نهایت شامگاه گذشته در یک عملیات مشترک از سوی ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم (ع) راور و ماموران یگان تکاوری ۱۰۲ دیهوک خراسان جنوبی، باند مذکور در عمق کویر مورد ضربه قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت:در این عملیات پنج دستگاه موتورسیکلت به همراه ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است و عملیات تکاوران برای دستگیری سایر اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

استان کرمان به لحاظ موقعیت جغرافیایی به عنوان خاکریز مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر در کشور مطرح است.

انتهاى پیام/

برچسب ها: دادستان عمومی راور قاچاق مواد مخدر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر انقلاب شهرستان راور قاچاق مواد مخدر دادستان عمومی یگان تکاوری باند مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد

سرهنگ مجید یگانه پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی در زمینه خرید، فروش و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کنند، بلافاصله این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی، ۴ نفر را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند، افزود: در روند رسیدگی به این پرونده یک دستگاه خودروی ۴۰۵ نیز توقیف که در بازرسی از آن ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و انتظار می‌رود تا شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6088271

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲