Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزار ترند، الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان دقایقی پیش دستور اعلام وضعیت جنگی در این کشور را صادر کرد.

بر اساس اعلام رسانه های خبری، اقدام رئیس جمهور آذربایجان پس از آن صورت می گیرد که پارلمان این کشور ساعاتی پیش و با تشدید تنش های مرزی میان ایروان و باکو تصمیم گرفت در تعدادی از شهرها و مناطق این کشور حالت جنگی اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام حکومت نظامی در جمهوری آذربایجان از وظایف وزارت کشور به شمار می رود.

از صبح امروز یکشنبه بار دیگر ارمنستان و آذربایجان در منطقه قره باغ با یکدیگر درگیر شده اند.

کد خبر 5034496

منبع: مهر

کلیدواژه: الهام علی اف جمهوری آذربایجان ارمنستان مناقشه قره باغ ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل دونالد ترامپ ایران امارات متحده عربی بحرین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 لبنان ویروس کرونا عربستان سعودی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد

رئیس جمهور پس از سفر رسمی و پرکار یکروزه به سریلانکا، دقایقی پیش کلمبو پایتخت این کشور را به مقصد جمهوری اسلامی ایران ترک کرد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه پس از سفر رسمی یکروزه به سریلانکا که به دعوت آقای «رانیل ویکر مسینگه» رئیس جمهور این کشور انجام شده بود، عازم کشورمان شد.

رئیس جمهور در این سفر در بدو ورود به محل اجرای طرح چند منظوره سد، نیروگاه و تونل انتقال آب «اویااوما» رفت و به اتفاق همتای سریلانکایی این پروژه را که یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی-مهندسی جمهوری اسلامی ایران بود، افتتاح کردند.

رئیسی سپس به کلمبو پایتخت سریلانکا رفت و در کاخ ریاست جمهوری مورد استقبال رسمی همتای سریلانکایی خود قرار گرفت و پس از برگزاری دیدار دوجانبه، به اتفاق یکدیگر نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را برگزار کردند و پس از حضور در مراسم امضای ۵ سند همکاری از سوی مقامات دو کشور در نشستی مطبوعاتی نتایج رایزنی‌ها و توافقات خود را تشریح کردند.

رئیس جمهور در جریان این سفر همچنین در مسجد جامع «کالیپتی» کلمبو حضور یافت و با نمازگزاران این مسجد دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی عازم تهران شد
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • علی‌اف: دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا نوامبر ممکن است
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار