Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی مرادی عصر امروز در جریان دیدار سیدمحمد شروین اسبقیان، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: هم‌زمان با سفر رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشور به استان، انتخابات هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان نیز برگزار شد و طی آن نعمتی با اکثریت آرا به‌عنوان رئیس این هیأت ورزشی در استان سمنان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان سمنان دارای ظرفیت‌های بسیار مناسب و فراوانی در عرصه ورزش‌های جانبازان و معلولان است که با همکاری و مشارکت اداراتی همچون بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران، می‌توان بیش از پیش از این ظرفیت و پتانسیل استفاده مطلوب کرد.‌

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای انقلاب فرهنگی، دستگاه‌های اجرایی مکلف به همکاری در خصوص ورزش‌های جانبازان و معلولان هستند و لازم است پایبندی لازم به این مصوبه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.‌

مرادی ادامه داد: فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان یکی از پراهمیت‌ترین فدراسیون‌های ورزشی کشور است که ورزشکاران المپیکی و پاراالمپیکی زیادی را تحت پوشش خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از تشکیل این جلسه، به‌اتفاق رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان بازدیدی از مجموعهٔ نیمه‌تمام جانبازان و معلولان به انجام رسید که امیدواریم با مشارکت‌های ملی و استانی شاهد افتتاح این مجموعه تا پایان سال باشیم.‌

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان ورزشی ورزش معلولان مصطفی مرادی سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان فدراسیون ورزش های جانبازان ورزش های جانبازان و معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران گفت: گنابادی‌ها پتانسیل حضور در لیگ برتر کشور را دارند به شرط اینکه مسئولان شهرستان حمایت کنند.

حسین شمس در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته فوتسال گناباد پیشرفت بسیار خوبی داشته است، اظهار کرد: تیم‌های باشگاهی این شهرستان در سطح خراسان رضوی بسیار موفق هستند.

وی عنوان کرد: همه ساله جام رمضان گناباد بسیار موفق و با حضور علاقه‌مندان زیادی برگزار می‌شود، این همه علاقه‌مندی نسبت به این رشته ورزشی قابل ستایش است.

این پیشکسوت فوتسال خاطرنشان کرد: با توجه به محبوبیتی که رشته ورزشی فوتسال در گناباد دارد این منطقه می‌تواند یکی از شهرستان فوتسال خیز باشد.

وی اذعان کرد: گناباد جزو معدود شهرهایی در کشور است که در راستای بسط و گسترش این رشته ورزشی در بین تمامی شهروندان پخش زنده جام رمضان در آن انجام می‌شود.

شمس گفت: قطعاً این اقدام ضمن اینکه در راستای بسط و گسترش این رشته ورزشی در بین همه شهروندان مؤثر خواهد بود، کسانی که به هر دلیلی نمی‌توانند در سالن حضور پیدا کنند بازی‌ها را از طریق تلویزیون اینترنتی می‌توانند مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام برای بسیاری از شهرها می‌تواند الگو باشد، افزود: مسابقات جام رمضان در اکثر شهرها به خوبی برگزار می‌شود به طوری که بر اساس آمار مسابقات جام رمضان پارسال در سطح کشور ۶ میلیون نفر تماشاگر داشته است.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران اذعان کرد: حضور بازیکنان غیر بومی و در سطح ملی در این مسابقات یک طرح کاملاً موفقی است که هم تعداد تماشاگران و هم سطح فنی بازیکنان گناباد را بالا می‌برد.

وی با اشاره به اینکه برای معرفی استعدادهای این شهرستان در سطح ملی گناباد باید یک تیم در سطح لیگ کشور داشته باشد، اظهار کرد: اینکه چند پدیده در این رشته ورزشی پیدا شود ولی فقط در همان گناباد مطرح باشند کار پسندیده‌ای نیست، بهترین راه این است که با ورود اسپانسر این تیم حمایت شود.

شمس با بیان اینکه گنابادی‌ها پتانسیل حضور در لیگ برتر کشور را دارند به شرط اینکه مسئولان حمایت کنند، گفت: با رویه‌ای که فوتسال گناباد پیش گرفته طی ۲ سال آینده شاهد تیم قدرتمندی در سطح کشور خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام اصلی‌ترین هدف رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان
  • سامانه ۱۳۷ برای خدمت رسانی به معلولین فعال است+فیلم
  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • جهش تولید در بخش ورزشی با مشارکت مردم انقلاب ایجاد می‌کند
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد نیازمند اعتبار
  • فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و توان یابان از ۱۶ فروردین
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد