Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:47:30 GMT

اولین واکنش تیاگو سیلوا بعد‌ از اشتباه عجیب(عکس)

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۲۰۵۵

اولین واکنش تیاگو سیلوا بعد‌ از اشتباه عجیب(عکس)

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی به اشتباه عجیب و غریب که در بازی شب گذشته برابر وست برومویچ انجام داد واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فعال ترین تیم نقل و انتقالات تابستانی بود و اکثر مهره های مورد نیاز فرانک لمپارد را به خدمت گرفت. یکی از آخرین خرید های آبی های لندن جذب مدافع برزیلی یعنی تیاگو سیلوا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلوا بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در پاری سن ژرمن از این تیم جدا شد و به استمفورد بریج آمد تا چالش جدید خود را در فوتبال انگلیس تجربه کند.

 

 

 

 

تیاگو سیلوا که خیلی زود وظیفه کاپیتانی در چلسی را هم برعهده گرفت، شب گذشته در ترکیب اصلی فرانک لمپارد در مقابل وست برومویچ قرار داشت. با این حال گل دوم وست بروم در مسابقه شب گذشته روی اشتباه عجیب و دور از انتظار تیاگو سیلوا به ثمر رسید. جایی که او توپ را در یک منطقه خطرناک به شکل عجیبی از دست داد و کالوم رابینسون در مصاف تک به تک دروازه چلسی را گشود.

 

تیاگو سیلوا حالا در یک پست اینستاگرامی به اشتباه مقابل وست برومویچ واکنش نشان داده است. مدافع برزیلی در این باره نوشت: " متاسفانه برخی روزها هستند که تلاش شما آنطور که انتظارش را دارید، جواب نمی‌دهد. ناراحت هستم ولی در عین حال مسئولیت اشتباهم را بر عهده می گیرم؛ همان کاری که همیشه انجام داده ام. هر میزان که این اتفاق سخت و دشوار باشد اما باید از آن عبور کنیم و بر آن غلبه کنیم. قصد دارم از همه هم‌تیمی‌هایم و کادر فنی به خاطر حمایت هایشان از زمان حضورم در چلسی تشکر کنم. این قول را می‌دهم که تمام تلاشم را در زمین انجام دهم و در مسابقات آینده تمام انرژی و تعهد خود را به کار بگیرم."

 

 

تیاگو سیلوا چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیاگو سیلوا چلسی تیاگو سیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش مقابل چلسی در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس موفق شدند چلسی را در ورزشگاه امارات شهر لندن با نتیجه 5 بر صفر در هم بکوبند، گفت: با توجه به نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، گل‌هایی که زدیم، بسته نگه داشتن دروازه‌مان و به طور کلی چیزی که با هواداران‌مان تجربه کردیم، شب جادویی بود.

وی افزود: بازی را واقعاً خوب شروع کردیم، بسیار مصمم بودیم و موقعیت‌های بسیار زیادی هم روی دروازه چلسی خلق کردیم. در ادامه کمی نامنظم بودیم و یکی دو توپ را در مناطق خطرناک لو دادیم، موقعیت‌هایی که چلسی می‌تواند شما را تنبیه کند. در نیمه دوم اما منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی از خود نشان دادیم. در خط حمله همان تهدید همیشگی را داشتیم و بابت به ثمر رساندن پنج گل و بسته نگه داشتن دروازه مقابل این تیم، به بازیکنان‌مان افتخار می‌کنیم.

آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد

سرمربی آرسنال ضمن تمجید از هواداران این تیم بابت ایجاد جو فوق‌العاده در دربی شب گذشته لندن، صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: از این برد لذت می‌بریم، حالا کمی استراحت می‌کنیم و از چهارشنبه آماده‌سازی خود را برای بازی با تاتنهام آغاز خواهیم کرد.

آرسنال با این برد 77 امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد، این در حالی است که لیورپول با 74 امتیاز و یک بازی کمتر جایگاه دوم را در اختیار  دارد و منچسترسیتی هم با 73 امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • ژیم صهیونیستی سر عقل بیاید و دچار اشتباه دیگری نشود
  • اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی