Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@23:17:21 GMT

حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به مرغداری

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۲۰۸۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت 11 MB

کد خبر 5034532.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: صهیونیست ها مرغداری فلسطین دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایالات متحده امریکا چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا ایران حسن روحانی مقام معظم رهبری فوتبال هفته دفاع مقدس شیوع کرونا آتش سوزی اربعین حسینی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد۳۲ درصدی جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کرمانشاه/ در پی تسهیل صادرات مرغ به عراق هستیم

ایسنا/کرمانشاه معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از رشد ۳۲ درصدی جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کرمانشاه در سال گذشته خبر داد.

 سیروس نوروزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رشد قابل توجه جوجه‌ریزی در واحدهای تولید مرغ استان کرمانشاه در سال گذشته، گفت: میزان جوجه‌ریزی در واحدهای تولید مرغ استان در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن رشد ۳۲.۳ درصدی داشته و استان کرمانشاه رتبه پنجم کشور را از حیث افزایش جوجه‌ریزی در سالن‌های تولید مرغ در کشور در سال ۱۴۰۲ به خود اختصاص داد.

نوروزی افزود: در حالی که سال ۱۴۰۱ در مجموع حدود ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در سالن‌های تولید مرغ استان صورت گرفته بود، این آمار در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۳۲ میلیون و ۵۶۰ هزار قطعه رسید.

 معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به افزایش ۵۲ درصدی جوجه‌ریزی صورت گرفته در سالن‌های تولید مرغ استان در فروردین امسال در مقایسه با فروردین سال گذشته داشت و گفت: فروردین امسال شاهد جوجه‌ریزی ۱.۴ میلیون قطعه‌ای در واحدهای پرورش مرغ گوشتی استان هستیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای تسهیل صادرات مرغ از استان کرمانشاه به کشور عراق و به طور خاص به اقلیم کردستان عراق، گفت: توجه به صادرات مرغ زمینه ساز توسعه و رونق صنعت مرغداری در استان کرمانشاه خواهد شد. کرمانشاه به دلیل هم‌مرز بودن با کشور عراق و نیز فاصله مسافتی کم با اقلیم کردستان عراق ظرفیت های خیلی خوبی برای صادرات مرغ دارد که تاکنون مغفول مانده است.

نوروزی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای صادرات مرغ با استانداردهای لازم به کشور عراق نداریم، افزود: سردخانه‌های مخصوص کشتار صادرات محور در استان وجود دارد و امکان صادرات مرغ منجمد را هم به کشور عراق داریم.

وی افزود: گرچه اولویت ما، تامین مرغ مورد نیاز مردم استان و استان‌های داخلی است، اما محدودیتی هم برای صادرات مرغ به کشور عراق نداریم.

وی یادآور شد: هم‌اکنون امکان صادرات مرغ از مرزهای استان کرمانشاه به کشور عراق وجود دارد و سال گذشته نیز مواردی از صادرات مرغ دیگر استان ها از طریق مرزهای استان کرمانشاه را به کشور عراق داشتیم، اما تاکنون هیچ صادراتی از تولیدات استان به کشور عراق نداشته ایم.

نوروزی در ادامه با بیان اینکه به دنبال توسعه واحدهای پرورش مرغ گوشتی در استان هستیم، گفت: بدون هیچ محدودیتی هرگونه طرح توسعه و احداث واحدهای پرورش مرغ گوشتی در استان پذیرفته می شود و ضمن تسهیلگری در صدور مجوز برای متقاضیان، تسهیلات بانکی با شرایط ویژه نیز در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

نوروزی اشاره ای هم به تولیدات مرغ استان کرمانشاه داشت و گفت: روزانه به طور متوسط ۲۵۰ تن مرغ در استان کرمانشاه تولید می شود، در حالی که نیاز روزانه استان به مرغ بین ۱۴۰ تا ۱۵۰ تن  است و به طور متوسط روزانه حدود ۷۰ تن مازاد تولید مرغ در استان داریم.

 نوروزی گفت: استان کرمانشاه ۵۵۵ واحد مرغ گوشتی با ظرفیت جوجه‌ریزی حدود ۱۰ میلیون قطعه با تولید سالانه ۷۰ هزار تن گوشت مرغ دارد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی مرغداری آلوده کننده تالاب انزلی با لاشه مرغ‌های تلف شده
  • مرغ داری آلوده کننده تالاب انزلی به مراجع قضایی معرفی شد
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • فیلم/ یورش وحشیانه پلیس صهیونیست‌ها به یک مرکز یهودی در قدس
  • تیراندازی وحشیانه صهیونیست‌ها به سمت آوارگان فلسطینی
  • رشد ۳۲ درصدی جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کرمانشاه
  • لحظات حمله وحشیانه به کنسرت معین
  • رشد۳۲ درصدی جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کرمانشاه/ در پی تسهیل صادرات مرغ به عراق هستیم
  • فراخوان حماس برای تشدید تقابل با اشغالگران در کرانه باختری
  • رشد ۴۳ درصدی تولید مرغ با احیای ۱۹ مرغداری در البرز