Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سعید خطیب زاده در پی سانحه سقوط هواپیمای نظامی اوکراین که منجر به جان باختن تعدادی از اتباع این کشور شد، با دولت و ملت اوکراین و همچنین خانواده درگذشتگان این حادثه دردناک ابراز همدردی کرد.

بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای ترابری نظامی آنتونوف-۲۶ در اوکراین ۲۰ نفر کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هواپیمای ترابری نظامی حامل ۲۳ دانشجوی نیروی هوایی اوکراین بود که عصر جمعه گذشته در حومه شهر خارکوف در شرق اوکراین سقوط کرد.

از مجموع خدمه و دانشجویان مسافر این پرواز، ۲۰ نفر کشته شدند.

برچسب‌ها اوکراین سقوط هواپیما سعید خطیب زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین سقوط هواپیما سعید خطیب زاده اوکراین سقوط هواپیما سعید خطیب زاده اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مفتح‌زاده در دوره آموزشی تربیت مبلغ و کنشگر جمعیت گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از کشنگران جمعیت استان در دوره تربیت مبلغ جمعیت شرکت کردند که بعد از گذراندن دوره مقدماتی و امور تحقیقاتی حداقل ۴۰ نفر برای سپری کردن دوره تکمیلی انتخاب شده و سپس مجوز تبلیغ در حوزه جمعیت را کسب می‌کنند.
او افزود: افرادی که در این دوره شرکت کردند اشخاص فعال در ستاد مردمی جمعیت شهرستان‌ها و ۶۰ نفر از طلاب حوزه‌های علمیه خواهران هستند.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این دوره تربیت مبلغ جمعیت است که در سال ۱۴۰۳ مجوز به آنها داده می‌شود، گفت: کنشگر جمعیت اقدام به هوشیارسازی جامعه می‌کند.

مفتح‌زاده تصریح کرد: امروز بحران جمعیت به خصوص در استان مرکزی که جزء چهار استان آسیب‌دیده در حوزه جوانی جمعیت است مورد توجه قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • ببینید | صعود ایران به نیمه‌ نهایی با شکست قرقیزستان
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • (ویدئو) حمله هواپیمای سوخو-۳۴ روسیه به مواضع نیروهای اوکراین
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی ژاپن